صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بررسی ۱۳۸ پروژه حاشیه‌نشینی مشهد

  • کد خبر: ۸۰۰۳۶
  • ۱۸ شهريور ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۲
۱۳۸ پروژه حاشیه‌نشینی مشهد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی، استاندار، شهردار و چند عضو شورای شهر در شرکت بازآفرینی شهری ایران بررسی شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ ۱۳۸ پروژه حاشیه‌نشینی مشهد با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی در شرکت بازآفرینی شهری ایران بررسی شد.

 

در این نشست که با حضور محمدصادق‌معتمدیان، استاندار خراسان‌رضوی، و سیدعبدا... ارجائی، شهردار مشهد، هاشم دائمی، رئیس کمیسیون حقوقی و نظارت، و حجت‌الاسلام حسن‌منصوریان، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر مشهد، برگزار شد، مهدی عبوری، معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بازآفرینی شهری ایران، با تأکید بر تسریع در حل مشکلات پروژه‌های حاشیه مشهد، خواستار توجه بیشتر به معضلات و پروژه‌های این مناطق شد.


در این نشست همچنین مذاکره‌کنندگان بر توجه بیشتر به بافت پیرامون حرم رضوی تأکید کردند؛ ضمن اینکه نوسازی بافت فرسوده مشهد، تولید مسکن و بررسی وضعیت شرکت عمران و مسکن‌سازان ثامن از دیگرموارد طرح‌شده در این جلسه بود که دستورات لازم از سوی مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران دراین‌باره اعلام شد.

 

این خبر همچنین می‌افزاید:در جلسه فوق‌العاده ۲۵ اسفندماه ۹۹ ستاد ملی بازآفرینی شهری پایدار که با حضور ۵ تن وزیران وقت برگزار شد. مبلغ ۴۰۰۰ میلیارد تومان برای سامان‌دهی حاشیه‌نشینی مشهد اختصاص یافت و مصوب شد از مبلغ کل ۴۰۰۰ میلیارد تومان اعتبار وزارتخانه‌ها و دستگاه‌های اجرایی، وزارت راه و شهرسازی ۱۷۰۰ میلیارد تومان ظرف دو سال برای سامان‌دهی حاشیه شهر مشهد هزینه کند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.