صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

شرایط جدید فروش فوق العاده محصولات شرکت سایپا با فروش ۵ محصول اعلام شد.

به گزارش شهرآرانیوز، فروش فوق العاده سایپا شامل کوییک، کوییک R، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ و کوییک پلاس از امروز پنج شنبه ۹ دی ۱۴۰۰ به مدت دو روز آغاز شد.
 متقاضیان خرید محصولات گروه خودروسازی سایپا از ساعت ۸ صبح روز پنجشنبه مورخ ۱۴۰۰/۱۰/۰۹ (به مدت ۲ روز) به صورت شبانه روزی می‌توانند با ورود به سایت فروش اینترنتی محصولات گروه خودروسازی سایپا به آدرس https://saipa.iranecar.com/ پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور اخذ شده از سایت، نسبت به ثبت نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

در این طرح خودرو‌های کوییک با گیربکس معمولی، کوییک R، تیبا ۲، سایپا ۱۵۱ SE و کوییک پلاس اتومات ارائه می‌شود. مدت تحویل این طرح سایپا حداکثر ۹۰ روز ذکر شده است.

فایل بخشنامه اعلام شرایط فروش فوق العاده محصولات گروه خودروسازی سایپا (ویژه دی ماه)

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۲
M.V
۲۳:۰۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
تولید و عرضه لوکان در جهان
رنو لوگان خودرو مقرون به صرفه کلاس C جزوه ده خودروی ارزان است. این خودرو ارزان ترین خودروی بازار جهانی را به خود اختصاص داده است ال نود با پیکربندی اولیه عمدتاً در اروپای شرقی و سایر کشورهای در حال توسعه با قیمت 6000 دلار فروخته می شوند . در حالی رنو لوگان سال در جنوب شرق آسیا با قیمت 9500 دلار عرضه می شود و قیمت آن در بازار اروپا غربی 12000 دلار عرضه می شود.
حسین تقی آبادی
۱۸:۴۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ثبت نام
محسن
۱۶:۵۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
سلام من میخوام یه کوییک فروش فوق الاده ثبت نام کنم وقتی کد ملی رو میزنم میگه شما قبلا ثبت نام کردید وقتی میرم کد ملی و گذرواژه رو میزنم میگه کد ملی شما در سامانه وجود ندارد ممنون میشم جواب بدید
مسعود
۱۱:۲۹ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
ممنون از شهر آرانیوز
فایضه جوادی اردبیلی
۰۱:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۰
عالی