صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software)، توضیحاتی جدید درباره سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی «الدن رینگ» Elden Ring داده است.

به گزارش شهرآرانیوز - هیدتاکا میازاکی (Hidetaka Miyazaki)، رئیس فرام سافتور (From Software)، توضیحاتی جدید درباره سیستم مبارزات و گیم‌پلی بازی «الدن رینگ» Elden Ring داده است.

آقای میازاکی، کارگردان بازی الدن رینگ، به تازگی اعلام کرده بخشی در بازی Elden Ring وجود ندارد که گیمر را مجبور به سوارکاری یا مبارزه سواره کند. جنگیدن در حالی که سوار مرکب هستید، کاملا به سلیقه‌ خودتان بستگی دارد.

آقای هیدتاکا میازاکی گفت:

در هیچ قسمتی از بازی، سوارکاری یا مبارزه سواره را به گیمر اجبار نکردیم. تنها وضعیت‌هایی را خلق کردیم که سفر با اسب یا مبارزه‌ سوار بر اسب، استراتژی موثری به نظر خواهد رسید و در نهایت، تصمیم استفاده از این قابلیت‌ها با گیمر است. هواداران نباید احساس کنند که چیزی به آن‌ها اجبار شده است. نقشه و مبارزات بازی نیز، با توجه به اندازه و ساختار جهانی که بازی در آن جریان دارد، به گونه‌ای طراحی شدند که چندین روش برای عبور و پیشرفت وجود دارد. مبارزه‌ی سوار بر اسب نیز یکی از قابلیت‌هایی به شمار می‌رود که در دسترس گیمر‌ها قرار می‌گیرد و در نهایت، با آزادی کامل، روش عبور از موقعیت‌های مواجه شده را انتخاب می‌کنند.

آقای میازاکی در مصاحبه‌ای دیگر گفته بود که فرنچایز‌های The Lord Of The Rings و The Eternal Champion منابع الهام ساخت بازی Elden Ring بوده‌اند.

Elden Ring در تاریخ ۶ اسفند سال جاری (۲۵ فوریه ۲۰۲۲) برای پلی‌استیشن ۵، پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، ایکس‌باکس سری ایکس/اس و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: گیمفا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.