صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نایب رییس اول کمیسیون اجتماعی مجلس شوراى اسلامى گفت: تامین اجتماعی موظف به همسانسازی حقوق بازنشستگان است و بهانه هایی نظیر بدهی دولت نباید مانع از اجرایی شدن همسان سازی باشد.

به گزارش شهرآرانیوز، علی بابایی کارنامی در مورد ادامه دار بودن همسانسازى حقوق بازنشستگان گفت: همسانسازی حقوق بازنشستگان جزو مطالبات به حق مردم به ویژه بازنشستگان  است، این مطالبه به حق در بودجه ۱۴۰۱  پرداخت می‌شود و ادامه دار هم خواهد بود. 

دولت باید بدهی خود را به تامین اجتماعی بپردازد

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، افزود: دولت باید بدهی خود را به تامین اجتماعی که حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان است، بپردازد. این بدهی مى تواند به صورت نقدی و غیرنقدی در نظر گرفته شود، تامین اجتماعی موظف به همسان‌سازی حقوق بازنشستگان است و بهانه‌هایی نظیر بدهی دولت نباید مانع از اجرایی شدن همسان سازی باشد.

نایب رئیس اول کمیسیون اجتماعی مجلس، اظهار کرد: توقعی که مردم از سازمان بیمه‌گر تامین اجتماعی دارند، بدون بهانه و جدای از بودجه ۱۴۰۱  همسان سازی حقوق بازنشستگان را ادامه دهد و در کنار آن از دولت باید مطالبات خود را داشته باشد.بابایى کارنامى یادآور شد: کمیسیون اجتماعی مجلس هم مطالبه گری طلب سازمان تامین اجتماعی را از دولت خواهد داشتند و تا آخرین لحظه برای اجرای کامل همسان سازی حقوق بازنشستگان تلاش مى‌کند.

نماینده مردم در مجلس یازدهم در پایان خاطر نشان کرد: در شروع همسان سازی حقوق بازنشستگان؛ کمیسیون اجتماعی و سران سه قوا تمام تلاش خود را برای اجرایی شدن این مهم خواهند داشت و همچنین با پیگیری‌های صورت گرفته حدود ۶۵ هزار میلیارد تومان از بدهی دولت به تامین اجتماعی پرداخت شده است./

منبع: خانه‌ملت


اخبار ویژه بازنشسته‌ها در لینک زیر:

instagram.com/bazneshasteh.news

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
۱۶:۴۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸
متاسفانه تامین اجتماعی از یک سو و دولت از سوی دیگر دارند به بازنشستگان تامین اجتماعی ظلم می کنند یکی بدهی را نمی دهد یکی بدهی را بهانه قرار داده و از اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی سرباز می زند رییسی عزیز لطفاً بازنشستگان تامین اجتماعی را دریابید