صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

یکی از مهم‌ترین دلایلی که سبب شده عزیزی خادم به سمت عزل از سمتش در فدراسیون فوتبال برود، خود رایی عجیب او در اتخاذ تصمیماتی است که باید نظر اعضای هیات رئیسه درآن اعمال شود.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، یکی از مهم‌ترین دلایلی که موجب شده اعضای هیات رئیسه فدراسیون فوتبال طرح برکناری موقت عزیزی خادم از ریاست فدراسیون فوتبال را کلید بزنند بی توجهی این شخص به نظرات اعضای هیات رئیسه است. نوعی خود رایی در رفتار رئیس فدراسیون فوتبال وجود دارد که حتی کارشناسان و مدیران سابق فوتبال ایران نیز از آن به خوبی آگاهی دارند. واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق باشگاه استقلال درباره این ماجرا توضیحاتی می‌دهد که جالب توجه است. او می‌گوید: «با مطالعه شرح وظایف اعضای هیأت رئیسه می‌گفتم آن‌ها باید درباره فعالیت‌های عزیزی خادم تصمیم‌گیری کنند. حتی برخورد با وی و برکناری قطعی‌اش را جزو وظایف مجمع فدراسیون دانستم. بار‌ها اعضای هیأت رئیسه و مجمع را به چالش کشیدم، اما پس از یک سال هیات رئیسه به این نتیجه رسید، عزیزی خادم در تصمیمات و نوع مدیریتش، مشارکتی با اعضای هیأت رئیسه ندارد. به همین دلیل اعضای هیات رئیسه حق دارند نسبت به روش مدیریتی وی که در طول یکسال نتیجه‌ای نداشته تصمیم‌گیری و با عزیزی‌خادم برخورد کنند. این اقدام هم مبتنی بر چارچوب قانون و کاملاً درست است.»

پیش از واعظ آشتیانی نیز بسیاری از مدیران فوتبال ایران به این موضوع اشاره مستقیم داشتند. البته دیگر مسائل نیز در اهتمام اعضای هیات رئیسه برای برکناری عزیزی خادم نقشی کلیدی داشته است.  

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.