این ویتامین‌ها سلامت زنان را تامین می‌کنند آیا ازدواج می‌تواند مشکلات رفتاری زوجین را درمان کند؟ اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس آغاز‌به‌کار اولین طرح شبکه اجتماعی دختران انقلاب در مشهد فرصت‌های مترویی نگاهی کوتاه به رمان «سرخی بعد از سحرگه» | گمشده‌های زندگی رمزگشایی از کلیدواژه‌ای به‌نام «چهل‌خانه» باید در کابینه دولت جدید از زنان توانمند استفاده شود بانوان و مادران ما، پیشران شرکت در انتخاب هستند پیامدهای بلوغ زودرس؛ از ابتلا به سرطان سینه تا بیماری‌های قلبی آسیب شناسی تجربه مادری در خانواده ایرانی «سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند صعود سه‌پله‌ای هندبال دختران ایران بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است
سرخط خبرها
برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای، راهی برای بیان حرف‌های نو

برگزاری جشنواره‌های رسانه‌ای، راهی برای بیان حرف‌های نو

  • کد خبر: ۱۸۶۴۱۷
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶
مشاور رسانه‌ای معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: برگزاری جشنواره‌ها یکی از راه‌های بیان حرف‌های نو و تقدیر از خبرنگاران دلسوز است.

امیدجعفری در حاشیه جشنواره رسانه خورشید در مشهد در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: رسانه‌های فعال مستقر در ملل مستقل، باید برای امواج رسانه‌ای  جهان غرب، آرایش دفاعی بگیرند تا افکارعمومی ملت‌ها تحت تاثیر تهاجم تصویری و نوشتاری این غول‌های هدفمند قرارنگیرد.

جعفری با اشاره به گستره حضور رسانه در زندگی مردم دنیا، از وجود بدساخت ها، بعنوان بزرگترین تهدید یاد کرد و افزود: امروز افکارعمومی درمعرض خوانش و مشاهده محتوا‌هایی است که بطور عمدی بر مبنای دروغ و تغییرات واقعیت تولید و باز نشر می‌شود.

وی با اشاره به سیاست‌های رسانه‌ای دولت سیزدهم، برگزاری جشنواره‌ها را یکی از راه‌های بیان حرف‌های نو و تقدیرو تجلیل از خبرنگاران و نویسندگان دلسوز دانست.

جعفری با اشاره به جشنواره طنز گل آقا، قلم مقدس، زن و رسانه، قند پارسی، برگزاری جشنواره خورشید را نیز بازتابی از مشی دولت برای تقابل با امپراتوری دروغ خواند و از دست اندرکاران برگزاری ان تقدیر کرد.

وی با اشاره به تداوم این جشنواره‌ها گفت: همه تلاش صاحبان اندیشه در سرزمین‌های مظلوم، باید پایان دادن به رفتار یکسویه ابررسانه‌های وابسته به اردوگاه غرب باشد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.