این ویتامین‌ها سلامت زنان را تامین می‌کنند آیا ازدواج می‌تواند مشکلات رفتاری زوجین را درمان کند؟ اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس آغاز‌به‌کار اولین طرح شبکه اجتماعی دختران انقلاب در مشهد فرصت‌های مترویی نگاهی کوتاه به رمان «سرخی بعد از سحرگه» | گمشده‌های زندگی رمزگشایی از کلیدواژه‌ای به‌نام «چهل‌خانه» باید در کابینه دولت جدید از زنان توانمند استفاده شود بانوان و مادران ما، پیشران شرکت در انتخاب هستند پیامدهای بلوغ زودرس؛ از ابتلا به سرطان سینه تا بیماری‌های قلبی آسیب شناسی تجربه مادری در خانواده ایرانی «سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند صعود سه‌پله‌ای هندبال دختران ایران بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است
سرخط خبرها
هدیه ورزشی شهرداری مشهد به مادران

هدیه ورزشی شهرداری مشهد به مادران

  • کد خبر: ۲۰۵۵۰۲
  • ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد گفت: ویژه مادرانی که فرزند سوم آن‌ها بعد از سال ۱۴۰۰ به دنیا آمده است شهرداری مشهد هدیه‌ای ورزشی اهدا خواهد کرد.

فاطمه سلیمی در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت زن و مقام مادر، هدیه‌ای ویژه مادران درنظر گرفته شده که ثبت نام آن از امروز تا ۲۲ دی ماه مهلت دارد.

هدیه ورزش شهرداری مشهد به مادران دارای سه فرزند

سلیمی در خصوص جزئیان این هدیه بیان کرد: ۱۲ جلسه کلاس‌های آموزشی رشته‌های ورزشی مختلف، ۵ بلیط مجموعه‌های آبی شهرداری مشهد در استخر شهید قربانی و استخر گلشن هدایای درنظر گرفته شده برای مادران است.

گفتنی است مادران واجد شرایط می‌توانند جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر با سامانه ۱۳۷ تماس بگیرند.

 

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.