آیا ازدواج می‌تواند مشکلات رفتاری زوجین را درمان کند؟ اهدای بیش از چهار هزار لیتر شیر مادران مشهدی به نوزادان نارس آغاز‌به‌کار اولین طرح شبکه اجتماعی دختران انقلاب در مشهد فرصت‌های مترویی نگاهی کوتاه به رمان «سرخی بعد از سحرگه» | گمشده‌های زندگی رمزگشایی از کلیدواژه‌ای به‌نام «چهل‌خانه» باید در کابینه دولت جدید از زنان توانمند استفاده شود بانوان و مادران ما، پیشران شرکت در انتخاب هستند پیامدهای بلوغ زودرس؛ از ابتلا به سرطان سینه تا بیماری‌های قلبی آسیب شناسی تجربه مادری در خانواده ایرانی «سفیران مهر» از بانوان تازه‌مسلمان‌شده روایت می‌کند صعود سه‌پله‌ای هندبال دختران ایران بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است
سرخط خبرها
درخشش ۳ دختر نخبه قرآنی مشهد در مسابقات بین المللی قرآن

درخشش ۳ دختر نخبه قرآنی مشهد در مسابقات بین المللی قرآن

  • کد خبر: ۲۱۳۴۲۶
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۴۱
نخبگان قرآنی خراسان رضوی در بخش اصلی و دانش آموزی مسابقات بین المللی قرآن کریم ایران خوش درخشیدند و از ۵ مقام برتر این مسابقات از استان ۳ نفر دختران قرآنی بودند.

به گزارش شهرآرانیوز، مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان رضوی با بیان این مطلب گفت: با پایان یافتن چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و هشتمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم دانش آموزی جمهوری اسلامی ایران، نفرات برتر خود را شناخت.

حجت الاسلام و المسلمین احمدزاده افزود: افتخار آفرینان قرآنی خراسان رضوی در این دوره مسابقات خوش درخشیدند و توانستند ۵ رتبه برتر این مسابقات را از آن خود کنند.

وی تصریح کرد: در این دوره از مسابقات هادی اسفیدانی، رویا فضائلی، اسما فلکی، ریحانه مقدس و سیدمحمدصادق حسینی به ترتیب موفق به کسب رتبه اول رشته قرائت تحقیق، رتبه اول حفظ کل بخش اصلی، رتبه اول و دوم رشته قرائت ترتیل و رتبه اول رشته حفظ کل بخش دانش آموزی شدند.

حجت‌الاسلام احمدیان افزود: چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی قران کریم جمهوری اسلامی ایران از ۲۶ بهمن تا دوم اسفندماه ۱۴۰۲ در سالن اجلاس سران کشور‌های اسلامی برگزار شد.

گفتنی است، با حضور معاون فرهنگی، اجتماعی و زیارت استانداری، مدیرکل اوقاف استان و جامعه قرآنی استان خراسان رضوی مراسم استقبال از افتخار آفرینان استان خراسان رضوی در چهلمین دوره مسابقات بین المللی قرآن کریم و هشتمین دوره مسابقات دانش آموزی قران کریم جمهوری اسلامی ایران در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد برگزار شد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.