استخدام زنان آتش‌نشان را در برنامه داریم اینفوگرافی | سهم زنان نخبه در کشور چقدر است؟ بانوان اثرگذار در حزب‌الله لبنان را بشناسید تأثیرات مخرب تلفن همراه بر روابط زوجین را دست کم نگیرید چگونه پُرخوری را کنترل کنیم؟ رقابت دختران بدمینتون‌باز مشهدی در لیگ شهادت سید حسن نصرالله آغاز یک حرکت جدید در مسیر مقاومت و آغاز یک تحول و آغازی بر پایان صهیونیسم! اهدای زیورآلات برای جنگ با رژیم صهیونیستی توسط بانوان ایران حمیده زرآبادی استاندار کجا می‌شود؟ ترکیب رنگ طوسی | طوسی، رنگی شیک و پرکاربرد در دکوراسیون حکمرانی مطلوب فضای سایبر برای حمایت از حقوق کودکان نسل «زِد» و «آلفا» شهادت رهبر حزب‌الله، آغاز فصلی جدید برای مقاومت طرز تهیه کیک زبرا مخصوص در خانه + فیلم ویدئو | این ویدئو را خانم‌های علاقه‌مند به کاشت ناخن حتماً ببینند بی‌توجهی به موضوع جوانی جمعیت، تا ۴۰ سال آینده جمعیت کشور را نصف می‌کند راه مدیریت سونامی سالمندان شهادت سید حسن نصرالله سرمنشأ پیروزی بر رژیم اشغالگر است چالش سالمندی و تنهایی | چگونه تنش‌های ایجادشده در زندگی یک والد تنها را مدیریت کنیم؟ اعزام تیم ملی راگبی بانوان به نپال با هدایت سرمربی مشهدی سومی مدرن در لیگ دختران کشور
سرخط خبرها
زنان داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را بشناسید + اسامی نامزد‌ها

زنان داوطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را بشناسید + اسامی نامزد‌ها

  • کد خبر: ۲۱۳۵۸۵
  • ۰۵ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۷
۹۰ بانوی مشهدی در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ایران برای حوزه مشهد و کلات ثبت نام کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، هزار و ۹۷۹ نفر برای انتخابات مجلس شورای اسلامی در مشهد و کلات پیش ثبت نام کردند.

در نهایت ثبت نام نهایی ۸۹۲ نفر محقق شد و از این تعداد، در مجموع فرآیند بررسی صلاحیت‌ها، ۵۲۷ نفر تا این لحظه وارد عرصه رقابت مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات شدند که از این میان ۹۰ نفر آن‌ها زن هستند و به رقابت در عرصه انتخابات می‌پردازند.

در ادامه لیست ۹۰ نفره بانوان مشهدی که داوطلب حضور در انتخابات مجلس شدند را بخوانید.

زنان دواطلب انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مشهد و کلات را بشناسید + اسامی نامزد‌ها

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ۱۲ حوزه انتخابیه خراسان رضوی برای کسب ۱۸ کرسی نمایندگی برگزار می‌شود که از آن میان پنج نماینده مربوط به حوزه انتخابیه مشهد و کلات است، حوزه انتخابیه سبزوار، جوین، جغتای، خوشاب، داورزن و ششتمد دارای ۲ کرسی نمایندگی، حوزه انتخابیه نیشابور، فیروزه، زبرخان و میان‌جلگه نیز دارای ۲ کرسی نمایندگی در مجلس هستند و ۹ حوزه انتخابیه دیگر استان هر کدام یک نماینده در مجلس دارند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.