استخدام زنان آتش‌نشان را در برنامه داریم اینفوگرافی | سهم زنان نخبه در کشور چقدر است؟ بانوان اثرگذار در حزب‌الله لبنان را بشناسید تأثیرات مخرب تلفن همراه بر روابط زوجین را دست کم نگیرید چگونه پُرخوری را کنترل کنیم؟ رقابت دختران بدمینتون‌باز مشهدی در لیگ شهادت سید حسن نصرالله آغاز یک حرکت جدید در مسیر مقاومت و آغاز یک تحول و آغازی بر پایان صهیونیسم! اهدای زیورآلات برای جنگ با رژیم صهیونیستی توسط بانوان ایران حمیده زرآبادی استاندار کجا می‌شود؟ ترکیب رنگ طوسی | طوسی، رنگی شیک و پرکاربرد در دکوراسیون حکمرانی مطلوب فضای سایبر برای حمایت از حقوق کودکان نسل «زِد» و «آلفا» شهادت رهبر حزب‌الله، آغاز فصلی جدید برای مقاومت طرز تهیه کیک زبرا مخصوص در خانه + فیلم ویدئو | این ویدئو را خانم‌های علاقه‌مند به کاشت ناخن حتماً ببینند بی‌توجهی به موضوع جوانی جمعیت، تا ۴۰ سال آینده جمعیت کشور را نصف می‌کند راه مدیریت سونامی سالمندان شهادت سید حسن نصرالله سرمنشأ پیروزی بر رژیم اشغالگر است چالش سالمندی و تنهایی | چگونه تنش‌های ایجادشده در زندگی یک والد تنها را مدیریت کنیم؟ اعزام تیم ملی راگبی بانوان به نپال با هدایت سرمربی مشهدی سومی مدرن در لیگ دختران کشور
سرخط خبرها
آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار معاونت زنان است

آموزش زیست عفیفانه به مربیان در دستور کار معاونت زنان است

  • کد خبر: ۲۲۳۹۶۳
  • ۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۲۲
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوردر مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: در زمینه حجاب، کار اجرایی انجام نمی‌دهیم؛ دنبال فرهنگ‌سازی هستیم.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور روز چهارشنبه (۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) در حاشیه جلسه هیئت‌دولت در جمع خبرنگاران در مورد اقدامات معاونت امور زنان برای حجاب و عفاف گفت: ما عملاً نمی‌توانیم در مسئله اجرا وارد شویم، اما در تلاش برای فرهنگ‌سازی هستیم.

خزعلی خاطرنشان کرد: یکی از مواردی که سال گذشته در این زمینه، توسط معاونت امور زنان ریاست‌جمهوری انجام شد، آموزش زیست عفیفانه به مربیان بودتا آنها برای والدین برنامه‌های الگویی و کارگاهی برگزار کنند و در پنج استان این کار انجام شده و برای ۱۰ استان دیگر هم برنامه کارگاهی در مشهد برگزار می‌شود.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.