«همسه» یک نقش تابوشکن است/ اولین سیلی عمرم را در سریال «طوبی» زدم نقش روحیات زنانه در میزان گرایش به معنویت ویدئو | پیکر مادر شهید خرازی بعد از فراق چهل‌ساله، در خاک آرام گرفت پیام جمیله علم‌الهدی به همسران شهید سیدحسن نصرالله، شهید هنیه و شهید قاووق: این شما هستید که واقعیت زن بودن را به طور دقیق معنا می‌کنید داستان همیشگی خانه‌های بچه دار: «ظرف بستنی و مشق نصفه» پیام همسر شهید نبیل قاووق خطاب به ملت ایران هشدار : سن ابتلا به سرطان سینه در خراسان رضوی از میانگین کشوری و جهانی کمتر است سالاد سیب زمینی، کم هزینه و جذاب برای کودکان + دستور پخت شهادت سیدحسن نصرالله از حیات او برای رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر خواهد بود ضد آفتاب رنگی استفاده کنیم یا بی رنگ؟ در دنیایی از سکوت چه می‌گذرد؟ | روایت قصه بانوی ناشنوا در فیلم سینمایی «بیصدا حلزون» چگوارای جهان عرب | مادران زیادی اسم پسرشان را «حسن» خواهند گذاشت روایت بدون روتوش از سبک زندگی زنان غربی | تعریف «زن موفق» در غرب هنوز مجهول است پینگ‌پنگ ایران دومین سهمیه جهانی دختران را گرفت پادکست | پرورش امید در فرط خشک‌سالی کسب اولین مدال طلای تاریخ اسکواش بانوان توسط اقتداری رئیس کمیسیون ویژه بانوان شورای شهر مشهد مقدس: از زنان جریان مقاومت می‌خواهم ایستادگی کنند ویدئو | اهتزاز پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم حضرت معصومه (س) توزیع ۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رشتخوار حزب الله مختص به یک اقلیت خاص نیست ویدئو | گریه یک زن مسیحی لبنانی بعد از شهادت سیدحسن نصرالله
سرخط خبرها
از تولیدات هنرمندان درباره جوانی جمعیت حمایت می‌شود

از تولیدات هنرمندان درباره جوانی جمعیت حمایت می‌شود

  • کد خبر: ۲۲۶۵۹۱
  • ۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۱۶
دبیر ستاد ملی جمعیت گفت: از هنرمندان، فرهیختگان و افراد توانمندی که درباره جوانی جمعیت تلاش و فعالیتی داشته باشند، حمایت می‌کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز، شکیبا محبی‌تبار روز سه‌شنبه ۱۸ اردیبهشت ماه در آیین پاسداشت ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت با شعار «هر تولد جان تازه‌ای برای جهان» افزود: کارگروه فرهنگی ستاد ملی جمعیت بنا به وظیفه قانونی که در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت دارد، همه تولیدات را در حوزه جوانی جمعیت رصد می‌کند تا علاوه بر مشاهده نیازمندی‌ها، در راستای تصمیم‌گیری و سیاستگذاری در این عرصه راهبری لازم را داشته باشد.

وی ادامه داد: به همین منظور محصولاتی که به تازگی درباره جوانی جمعیت در کشور تولید شده را رصد می‌کنیم تا بتوانیم آثار فاخر را شناسایی کنیم.

محبی تبار به تولید ۳۰ آثار فاخر نمایشی با موضوع تحکیم خانواده و جوانی جمعیت توسط یکی از فعالان این عرصه اشاره کرد و اظهار داشت: این آثار از یک روایت شیرین و مطلوبی برخوردار بود و یک اثر فاخر با کیفیت و مطلوب از نظر فنی و محتوایی به جامعه عرضه کرده است.

وی گفت: برای شناسایی آثار فاخر، به صورت فعال همه محصولات و تولیدات در عرصه تحکیم خانواده و جوانی جمعیت را رصد خواهیم کرد، زیرا ستاد ملی جوانی جمعیت به دنبال حمایت از همه مجموعه‌ها و تولیدات فاخر در این عرصه است.

دبیر ستاد ملی جمعیت تصریح کرد: در این تولیدات اخیر خانواده ایرانی در فضایی به سر می‌برد که شیرین‌ترین لحظات را در کنار هم باشند. در جایگاه ستاد ملی جمعیت از این هنرمندان حمایت می‌کنیم، زیرا این افراد توانمند و هنرمند قدر جایگاه خانواده را می‌دانند.

محبی تبار گفت: این کار‌های نمایشی به دور از شعارزدگی و روایت زندگی مردم عادی را به نمایش گذاشته و لحظات لذت‌بخش در کنار خانواده را به تصویر کشیده است.

آیین پاسداشت ۳۰ اثر نمایشی با محوریت جوانی جمعیت با شعار «هر تولد جان تازه‌ای برای جهان» با قدردانی از تیم تهیه و تولید این آثار نمایشی برگزار شد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.