میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است گام دوم رویداد «ایراندخت» حمایت از بانوان کارآفرین است لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی علل شایع خونریزی در سه‌ماهه اول بارداری چیست؟ چهار قاتل خاموش روابط در زندگی مشترک را بشناسید پرداخت ۱۱۵ همت تسهیلات به مشاغل خانگی طی ۳ سال گذشته دیدگاه نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری در رابطه با حجاب و طرح «نور» چیست؟ دولت سیزدهم و شهید آیت‌الله رئیسی به حوزه بانوان نگاه ویژه‌ای داشتند برپایی کارگاه‌های آموزشی غدیرشناسی برای بانوان زائر در حرم مطهر ریزش مو چه زمانی غیرطبیعی است؟ مادران نوزادان کم وزن بیشتر در معرض خطر زوال عقل هستند
سرخط خبرها
بازارچه محصولات بانوان کارآفرین در دهه کرامت به صورت کشوری برگزار شد

بازارچه محصولات بانوان کارآفرین در دهه کرامت به صورت کشوری برگزار شد

  • کد خبر: ۲۲۸۹۴۰
  • ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۶
مدیر مرکز امور بانوان و خانواده بنیاد کرامت رضوی گفت: بازارچه محصولات بانوان کارآفرین همزمان در مشهد و ۳۰ استان دیگر در دهه کرامت برگزار شد.

فاطمه دژبرد در گفتگو با شهرآرانیوز اظهار کرد: به مناسبت دهه کرامت در سه موقعیت ره باغ حضرت زهرا (س)، زائر شهر رضوی و مسجد امام هادی (ع) فرصت خدمت رسانی به زائرین امام رضا علیه السلام را برای ۳۰۰ خانم از ۸ استان فراهم کردیم تا بتوانند نان و شیرینی‌های مخصوص استان خودشان را طبخ کنند و در اختیار زائرین قرار بدهند.

دژبرد در خصوص زمان اجرای این برنامه خاطر نشان کرد: این برنامه از ۲۵ اردیبهشت اجرا شده و تا فردا ادامه خواهد داشت و این بانوان هر روز در ساعات ۸ صبح صبح، ۱۲ ظهر و هشت شب، به توزیع نان و شیرینی صلواتی که خودشان طبخ کرده‌اند می‌پردازند.

وی با اشاره به شعار سال که «جهش تولید با مشارکت مردم» است بیان کرد: در دهه کرامت بازارچه محصولات بانوان را راه اندازی کردیم که در مشهد ۸۰ خانم کارآفرین که در رشته‌های صنایع دستی، محصولات فرهنگی، پوشاک، مواد غذایی و ... فعالیت دارند در ره باغ حضرت زهرا (س) محصولات خود را ارائه می‌کنند.

دژبرد افزود: علاوه بر مشهد همزمان در ۳۰ استان دیگر کشور بازارچه محصولات بانوان با توجه به شعار راه اندازی شده است که در همه استان‌ها با محوریت بانوان کارآفرین این اتفاق رقم خورده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.