بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است عنبر بسای و عود بسوزان و گل بریز* از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟ میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است
سرخط خبرها
مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت با همراهی ۲۸۴ بانو در مشهد برپا شد

مسابقات قرآن و عترت وزارت بهداشت با همراهی ۲۸۴ بانو در مشهد برپا شد

  • کد خبر: ۲۳۲۳۷۸
  • ۱۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۴
مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: ۲۸۴ نفر از بانوان به نمایندگی از ۶۹ دانشگاه علوم پزشکی کشور در بخش آوایی خواهران بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت شرکت کردند.

به گزارش شهرآرانیوز، مهدی کاظمی در حاشیه برگزاری آیین اختتامیه بخش آوایی خواهران در بیست و هشتمین جشنواره سراسری قرآن و عترت وزارت بهداشت افزود: مسابقات بخش آوایی خواهران این جشنواره، چهاردهم و پانزدهم خردادماه در ۲ نوبت صبح و عصر به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

وی ادامه داد: در این بخش از جشنواره بانوان شرکت کننده از ۶۲ شهر و در سه گروه دانشجویان، استادان و کارکنان برگزار شد که شرکت کنندگان در ۱٠ رشته و با حضور ۲۱ داور رقابت کردند.

مدیر امور فرهنگی و فوق برنامه دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: خواهران شرکت کننده در بخش آوایی در رشته‌های سخنوری، دعاخوانی، مداحی، حفظ سه جزء، حفظ پنج جزء، حفظ ۱۰ جزء، حفظ ۲۰ جزء، حفظ کل قرآن کریم، ترتیل و تحقیق، توانمندی خود را عرضه کردند.
مرحله نهایی بخش آوایی بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت در ۲ قسمت زنان و مردان به ترتیب در تاریخ‌های ۶ تا ۹ خرداد و ۱۳ تا ۱۶ خرداد در مجتمع شهدای سلامت دانشگاه علوم پزشکی مشهد برگزار شد.

در آیین اختتامیه بخش آوایی خواهران از ۹۶ بانوی برگزیده که ۶ نفر از آنان از دانشگاه علوم پزشکی مشهد هستند، تقدیر به عمل آمد.

منبع: ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.