بانوان نقش تاثیرگذاری در شکل گیری تفکر سیاسی خانواده دارند تاکید شهید جمهور بر مساله تعهد به خانواده و عدالت جنسیتی حضور زنان در انتخابات از پیش نیاز‌های توسعه یافتگی سیاسی است عرصه انتخابات هم حق و هم تکلیف بر زنان است بررسی مشارکت سیاسی زنان | مسائل زنان ایرانی متفاوت با سایر کشورهاست چگونه حضانت فرزند از پدر گرفته می‌شود؟ «روشنگری» مهم‌ترین نقش زنان در جامعه است دخالت در سیاست و مقدرات اساسی کشور حق و تکلیف زنان است عنبر بسای و عود بسوزان و گل بریز* از کدام بانوان ورزشکار خراسانی در نخستین دوره اعطای نشان «کاوه»، تقدیر شد؟ میهن مثل مادر است آیا روتین‌های پوستی معجزه می‌کنند؟ تحقق الگوی سوم زن مسلمان، مطالبه جدی جامعه زنان از رئیس‌جمهور آینده است جشن مادر دختری «غدیر، عید هم عهدی» در حرم مطهر رضوی برگزار شد اسرار قهوه برای زیبایی پوست اختصاص ۲ فصل از سند تحول کشور به زنان و خانواده روایتی از حال و هوای ۵۰ زوج بوشهری که ماهشان را در حرم امام رضا (ع) عسل کردند علامه‌ها عاشق‌ترند حقیقت فراموش‌شده‌ای به نام «زنان پشتیبان در جنگ» دو چالش مهم دختران مجرد دهه‌های ۵۰ و ۶۰ چیست؟ نظرات چند بانوی نویسنده درباره رمان دینی «اردو در قبرستان ژغاره» | ژانر وحشت و معمایی این کتاب باعث جذب مخاطب شده است
سرخط خبرها
لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی

لزوم ارتقای فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی

  • کد خبر: ۲۳۵۲۷۵
  • ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۶
معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده با تأکید بر اینکه حفظ فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی که در دل آن بسیاری از ارزش‌ها، اخلاق‌مداری و تقدس خانواده وجود دارد، باید به صورت جدی پشتیبانی شود، اظهار کرد: در کنار ارتقاءی این فرهنگ، باید نقص‌ها و آسیب‌ها مورد اصلاح و درمان قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، انسیه خزعلی در توئیتی نوشت: حفظ فرهنگ اصیل ایرانی‌اسلامی که در دل آن بسیاری از ارزش‌ها، اخلاق‌مداری و تقدس خانواده وجود دارد، باید به صورت جدی پشتیبانی شود و در کنار ارتقای آن، نقص‌ها و آسیب‌ها مورد اصلاح و درمان قرار گیرد.

وی در ادامه، آورده است: جزیره قشم که به دلیل شرایط ویژه کسب‌وکار مردان، شکل‌وشمایل زنانه به خود گرفته است، از رویداد‌هایی با مشارکت خانواده‌ها استقبال کرده و مردم خوب این منطقه برای حفظ و تحکیم خانواده و ارتقای سطح فرهنگ آن پای کار آمده‌اند.

معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده نوشته است: کارگروه خانواده و بازی، خانواده و سلامت، خانواده و محیط زیست، و خانواده و مهارت‌های زندگی با همکاری اداره کل ارشاد اسلامی در این جزیره فعال شده است و از برنامه‌های خانواده‌محور پشتیبانی می‌کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.