تردید بین فرزند و شغل؛ یکی از چالش‌های مادران شاغل اولین همایش چهارفرزندی‌ها در مشهد برگزار شد نقره ملی‌پوش مشهدی در رقابت‌های قهرمانی وزنه برداری جوانان جهان از دست رفت خطر استفاده از دستمال توالت! پادکست | الگوی زندگی با مادر ،کوک آن با دختر محدودیتی برای حضور زنان در مجلس شورای اسلامی وجود ندارد سلیمی: عزت نفس دختران با آموزش مهارت تقویت می‌شود | برای بانوان باید برنامه‌های سخت افزاری و نرم افزاری در مدیریت شهری ایجاد شود «نهاد خانواده» مورد توجه بانوان واقف در خراسان رضوی است سهم بانوان هنرمند خراسان رضوی از هنر‌های تجسمی استان چقدر است؟ خرید جهیزیه بر عهده مرد است یا زن؟ برگزاری کارگاه آموزشی زوجین «بهشت پنهان» در مشهد برگزاری دوره آموزشی زوجین در طرح «زندگی به سبک رضوی» در مشهد پدر؛ قهرمان جذاب زندگی دختر دبیرستان دخترانه نرجس خاتون در مشهد افتتاح شد تله تجمل | وقتی لوازم‌التحریر به عاملی برای رقابت تبدیل می‌شود میزان مشارکت والدین در نوشتن تکالیف بچه‌ها چقدر است؟ انتصاب دو مشاور زن برای معاونت علمی ریاست جمهوری ویدئو | لحظه حاضر نشدن تیم شطرنج بانوان ایران مقابل رژیم صهیونیستی هدیه متفاوت جمعی از دختران نوجوان حافظ قرآن به امام رضا(ع) پادکست | گشت و گذار از جغرافیای علمی تا جغرافیای زندگی
سرخط خبرها
اولین همایش چهارفرزندی‌ها در مشهد برگزار شد

اولین همایش چهارفرزندی‌ها در مشهد برگزار شد

  • کد خبر: ۲۹۰۵۸۴
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۳
امروز (چهارشنبه، ۴ مهر ۱۴۰۳)، اولین همایش چهارفرزندی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش در مشهد برگزار شد.

به گزارش شهرآرانیوز، امروز اولین همایش چهارفرزندی‌های نیروی پدافند هوایی ارتش با حضور جمعی از مسئولین کشوری و لشکری و به میزبانی منطقه پدافند هوایی شمال شرق ارتش برگزار شد.

معاون فرهنگی اداره عقیدتی‌سیاسی نیروی پدافند هوایی ارتش با بیان اینکه کشور در یک تله جمعیتی است و باید مسئله جوانی جمعیت را جدی بگیریم، اظهار کرد: در ارتش با هدف رشد جمعیت، گام‌های مهمی را برداشتیم که یکی از موارد فرهنگی، همایش چهارفرزندی است که اولین بار در مشهد برگزار شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید جانمراد موسوی با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها نقش مهمی در الگوسازی جامعه و تقویت بنیان خانواده دارد، بیان کرد: فرزندآوری مقوله‌ای چندبعدی است که باید به همه‌ ابعاد آن پرداخته شود و اگر سیاست‌های صحیح اعمال شود، قطعاً بر تعداد نسل آینده و افزایش نرخ تولد تأثیرگذار خواهد بود.

وی با بیان اینکه برگزاری این همایش‌ها، خانواده‌ها را به امر فرزندآوری تشویق می‌کند و می‌تواند الگویی مناسب برای دیگران باشد، گفت: ترغیب جوانان به ازدواج، تبیین نگاه‌های دینی در خصوص محوریت ازدواج و فرزندآوری و تغییر سبک زندگی از دیگر اهداف مهم در برگزاری این همایش است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.