مجوزی برای فعالیت آتش‌نشانان زن در مشهد نداریم تغذیه نوزاد با شیرمادر به کاهش خطر آسم کمک می‌کند ویدئو | گریه‌های بی‌امان خبرنگار پرس‌تی‌وی بعد از شنیدن خبر شهادت سیّد حسن نصرالله ویدئو | واکنش نرجس سلیمانی به شهادت سیدحسن نصرالله مسجدی که برای بانوان اشتغال آفرید مرگ زن مشهدی زیر سوزن‌های طبی! شرافت بانوان فعال رسانه‌ای در میان سکوت دولت‌های غربی ارسال کمک‌های مردمی به رزمندگان مقاومت لبنان همسر و فرزندان سیدحسن نصرالله را بیشتر بشناسیم | خانواده‌ای مبارز و شهادت طلب + تصاویر و ویدئو امروز دنیا، دنیای مقاومت است ویدئو | بغض سنگین گوینده خبر المیادین هنگام اعلام خبر شهادت سیدحسن نصرالله گفتگو با بانوی نویسنده‌ای که بیش از ۶۰ کتاب در حوزه دفاع مقدس نوشته است شهید هاشمی نژاد: انقلاب اسلامی، شأن پیشگامی به بانوان داد پادکست | پستوی مسجد جاده ابریشم شد اجرای پیاده‌روی خانوادگی در شهر منجر به تحکیم خانواده می‌شود جشنواره رسانه‌ای بانوان «حریم رسالت» تمدید شد نقش تأثیرگذار بانوان در پویش «مدادرنگی» در مشهد نشست فعالان و کنشگران جمعیت در مشهد برگزار شد سومین دوره «مدرسه عالی مادران» در مشهد آغازبه‌کار کرد درباره بی‌توجهی به مسائل بهداشتی در آرایشگاه‌ها | آرایشگاه­ یا زایشگاه­ بیماری! تردید بین فرزند و شغل، یکی از چالش‌های مادران شاغل
سرخط خبرها
ارسال کمک‌های مردمی به رزمندگان مقاومت لبنان

ارسال کمک‌های مردمی به رزمندگان مقاومت لبنان

  • کد خبر: ۲۹۱۲۴۰
  • ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۵۶
از سوی دفتر رهبر معظم انقلاب امکانی برای ارسال کمک‌های مردمی به رزمندگان مقاومت لبنان ایجاد شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از حمله وحشیانه رژیم صهیونیستی به منطقه ضاحیه بیروت، صدها نفر از ساکنان آنجا در شرایط سختی به سر می برند و خانه‌هایشان بر سرشان ویران شده است. مومنان و مسلمانان ایران نیز می توانند برای ارسال مستقیم کمک های خود به مردم و رزمندگان مقاومت لبنان از طریق زیر اقدام کنند. 

این کمک های نقدی به صورت مستقیم از طریق حساب دفتر رهبر معظم انقلاب برای کمک به رزمندگان مقاومت لبنان ارسال می شود. برای واریز مستقیم می توانید به آدرس https://www.leader.ir/fa/monies مراجعه کنید. 

۱. ابتدا تعیین گزینه‌ی «انتخاب وجوهات»

۲. سپس از قسمت «بابت»، انتخاب گزینه‌ی «کمک‌ها»

۳. در نهایت گزینه «کمک به مردم مظلوم لبنان» یا «کمک به رزمندگان مقاومت لبنان» را انتخاب کنید.

ارسال کمک‌های مردمی به رزمندگان مقاومت لبنان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.