پیام جمیله علم‌الهدی به همسران شهید سیدحسن نصرالله، شهید هنیه و شهید قاووق: این شما هستید که واقعیت زن بودن را به طور دقیق معنا می‌کنید داستان همیشگی خانه‌های بچه دار: «ظرف بستنی و مشق نصفه» پیام همسر شهید نبیل قاووق خطاب به ملت ایران سالاد سیب زمینی، کم هزینه و جذاب برای کودکان + دستور پخت شهادت سیدحسن نصرالله از حیات او برای رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر خواهد بود ضد آفتاب رنگی استفاده کنیم یا بی رنگ؟ در دنیایی از سکوت چه می‌گذرد؟ | روایت قصه بانوی ناشنوا در فیلم سینمایی «بیصدا حلزون» چگوارای جهان عرب | مادران زیادی اسم پسرشان را «حسن» خواهند گذاشت روایت بدون روتوش از سبک زندگی زنان غربی | تعریف «زن موفق» در غرب هنوز مجهول است پینگ‌پنگ ایران دومین سهمیه جهانی دختران را گرفت پادکست | پرورش امید در فرط خشک‌سالی کسب اولین مدال طلای تاریخ اسکواش بانوان توسط اقتداری رئیس کمیسیون ویژه بانوان شورای شهر مشهد مقدس: از زنان جریان مقاومت می‌خواهم ایستادگی کنند ویدئو | اهتزاز پرچم مشکی بر فراز گنبد حرم حضرت معصومه (س) توزیع ۳۰ سری جهیزیه بین نوعروسان رشتخوار حزب الله مختص به یک اقلیت خاص نیست ویدئو | گریه یک زن مسیحی لبنانی بعد از شهادت سیدحسن نصرالله رژیم صهیونیستی به نابودی حتمی خود نزدیک‌تر می‌شود یک سوم رانندگان سرویس مدارس مشهد را بانوان تشکیل می‌دهند پیروزی جبهه حق علیه باطل در آینده نزدیک محقق خواهد شد
سرخط خبرها
شهادت سیدحسن نصرالله از حیات او برای رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر خواهد بود

شهادت سیدحسن نصرالله از حیات او برای رژیم صهیونیستی خطرناک‌تر خواهد بود

  • کد خبر: ۲۹۱۵۸۴
  • ۰۹ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۲
فعال فرهنگی و اجتماعی در مشهد گفت: دشمنان بدانند اگر حیات سیدحسن نصرالله باعث وحشت آنان بود، بی‌شک شهید سیدحسن نصرالله و دانش‌آموختگان مکتب سیدحسن نصرالله برای دشمن خطرناک‌تر خواهند بود.

زهرا سوارکار در گفتگو با شهرآرانیوز، در خصوص شهادت سید حسن نصرالله اظهار کرد: بار دیگر دستان حرامزاده‌های خبیث آمریکا و اسرائیل کودک‌کش به خون عزیزی آغشته شد که سراسر ذوب در ولایت بود.

وی ضمن عرض تسلیت شهادت این مجاهد بزرگ و خستگی‌ناپذیر افزود: حقارت رژیم غاصب صهیونیستی و ضعف و ناتوانی او به جایی رسیده است که به حذف فیزیکی رهبران جبهه مقاومت روی آورده است.

این فعال فرهنگی بیان کرد: مسلماً این اقدامات به تعبیر رهبر حکیم و فرزانه انقلاب بی‌تأثیر خواهد بود و همان‌گونه‌که با شهادت شهید عباس موسوی، سید بزرگوار سیدحسن نصرالله علم برداشته و ادامه‌دهنده این راه بود، قطعاً با شهادت ایشان نه‌تنها کوچک‌ترین خدشه‌ای وارد نخواهد شد؛ بلکه جبهه مقاومت با جایگزینی شیرمردی دیگر از تبار حزب‌الله، مقتدرانه جهاد و مقاومت را ادامه خواهد داد و به برکت خون ایشان، جریان مقاومت مستحکم‌تر از قبل تداوم خواهد داشت.

وی افزود: امروز وظیفه همه نخبگان، علما و سیاسیون تبیین درست و اتخاذ مواضع صحیح درباره جبهه مقاومت و حزب‌الله لبنان است. ما وظیفه داریم جنایت رژیم صهیونیستی کودک‌کش را تبیین کنیم که با زیر پا گذاشتن قوانین بین‌المللی و نقض صریح حقوق بشری، وحشیانه باعث کشتار و به خاک و خون کشیدن زنان و کودکان بی‌پناه در غزه و لبنان و فلسطین است.

این فعال حوزه بانوان گفت: امروز وظیفه همه ما و امت‌های اسلامی علاوه بر حمایت از جبهه مقاومت این است که از سازمان‌های بین‌المللی و حتی منطقه‌ای، جهت اتخاذ تصمیم قاطع، مطالبه جدی داشته باشیم؛ زیرا امروز رژیم جعلی با عبور از خطوط قرمز با اقدامات غیرانسانی و خارج از ضوابط بین‌المللی باعث ایجاد ناامنی در منطقه و دنیا گردیده است.

سوارکار بیان کرد: با حکم صریح آیت‌الله خامنه‌ای بر همه واجب است که هر کس هر اقدامی در حمایت از مظلومان عالم و مبارزه با استکبار جهانی می‌تواند انجام دهد.

وی افزود: یادمان باشد که شهادت دبیرکل حزب‌الله لبنان، خون‌بهای انتقام شهید اسماعیل هنیه بود که اگر در وقت و زمانش انجام می‌شد، امروز شاهد این جنایت نبودیم؛ همان‌گونه که شهادت اسماعیل هنیه ثمره انتقام سختی بود که کامل نشد.

سوارکار افزود: اینجانب به نمایندگی از جامعه بانوان شهر و سرزمینم، اعلام می‌کنم برای دفاع از مظلومان عالم هر لحظه و هر مکان که لازم باشد، آماده حضور در میدان نبرد هستیم و خطاب به مسئولین و دولتمردان کشورم عرض خواهم کرد که بهای این انقلاب و عزت در دنیا، خون هزاران شهیدی است که از همه هستی خود برای حفظ امنیت و کیان خود در تبعیت از امر ولی رفتند تا امروز مقتدرانه پیام آزادگی و استقلال را به رخ عالم کشند؛ یک روز در دفاع مقدس، روزی در دفاع از حرم اهل بیت(ع) و امروز در جبهه مقاومت.

اکنون نیز تدابیر لازم جهت حمایت همه‌جانبه از جبهه مقاومت و مردم مظلوم لبنان و یمن و همچنین اقدام عاجل جهت انتقام سخت را به صورت جدی مطالبه می‌کنیم و با صدای بلند اعلام می‌داریم‌ «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده». ان تنصرالله ینصرکم و یثبت اقدامکم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.