استرس گرمایی مادر بر رشد نوزاد اثرگذار است درباره کوکب پوررنجبر، پایه‌گذار آموزش نوین قرآن به کودکان در مشهد | کوکبی در آسمان آموزش قرآن دغدغه‌های فعالان حوزه‌های زنان در کل کشور ارزشمند است حضور پررنگ بانوان نویسنده در حوزه کتاب‌های دینی و زندگی ائمه اطهار (ع) ادامه صدرنشینی سرمربی مشهدی در لیگ برتر فوتسال بانوان ویدئو | درگذشت پیرزنی که ۵۰ سال هر روز به زیارت امام رضا (ع) می‌رفت سخنگوی دولت: خط قرمز تصمیمات دولت چهاردهم، سفره مردم است بانوی بجنوردی در آستانه تاریخ‌سازی برای کوهنوردی ایران خاتون‌بم با بدشانسی برتری را از دست داد موارد مشروع عدم تمکین زن از شوهر چیست؟ دام بلاگری برای نسل آلفا | استثمار کودکان به صورت آنلاین مراقب این ماده سرطان زا در لوازم آرایشی باشید گردهمایی طلاب مکتب نرجس و دانش‌آموزان مدارس مشکات در حرم امام‌رضا(ع) انتخاب اسم در آینده فرزندمان تاثیرگذار است؟ فعالیت بدنی منظم، خطر ابتلا به سرطان پستان را کاهش می‌دهد کنترل کودکان تا پنج‌سالگی با اجرای طرح «کنترل سلامت جنین» ساره جوانمردی: خداحافظی من از تیم ملی پاراتیراندازی همچنان پابرجاست تخم مرغ، بمب انرژی است | وعده طلایی که نباید از دست بدهید چند پیشنهاد خوراکی با تخم‌مرغ + دستور پخت ویدئو | راهکاری برای حل دعوای زن و شوهر میزبانی مشهد از بدمینتون بانوان
سرخط خبرها
ادامه صدرنشینی سرمربی مشهدی در لیگ برتر فوتسال بانوان

ادامه صدرنشینی سرمربی مشهدی در لیگ برتر فوتسال بانوان

  • کد خبر: ۲۹۳۸۵۱
  • ۲۱ مهر ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۴
با کسب سومین پیروزی توسط نارنجی‌پوشان، شاگردان شریف صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتسال تمدید کردند.

مژده رنگیان | شهرآرانیوز؛ با کسب سومین پیروزی توسط نارنجی‌پوشان، شاگردان شریف صدرنشینی خود را در لیگ برتر فوتسال تمدید کردند. هفته سوم لیگ برتر فوتسال زنان با برگزاری چهار دیدار پیگیری شد که در غیاب نماینده‌ای از مشهد، فاطمه شریف، سرمربی مشهدی فوتسال، با هدایت تیم سایپای تهران گزینه نخست قهرمانی در این فصل به شمار می‌رود. تیم فولاد سال اولی است که در لیگ برتر حضور دارد و تیم‌ها شناخت کافی از آن ندارند و امکان آنالیزش در هفته‌های نخست کم است.

تا به اینجای کار، آنها یک برد و یک مساوی کسب کرده بودند. اما در بازی سوم خود و در مصاف با سایپای تهران در سالن فجر بندرعباس، اولین شکست خود را تجربه کردند و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب سایپا شدند. در این دیدار شاگردان کلثوم دارا در تیم فولاد هرمزگان در دقیقه۱۲ به اولین گل دست پیدا کردند. اما این گل چهار دقیقه دوام نیاورد و نگارسادات یعقوبی بازی را به تساوی کشاند و در دقیقه‌های پایانی نیمه نخست، هلیا معظمی گل دوم را برای سایپا به ثمر رساند تا نیمه نخست ۲ بر ۱ به نفع سایپا به پایان رسید. 

در نیمه دوم برتری با تیم سایپا بود و نگارسادات یعقوبی سومین گل را در دروازه میزبان جای داد تیم فولاد هرمزگان بعد از دریافت این گل به یک گل دیگر دست یافت. اما سایپا دست‌بردار نبود و بار دیگر یعقوبی بهترین بازیکن میدان، گل سوم خودش و چهارم تیمش را در دروازه فولاد کاشت تا این بازی با نتیجه ۴ بر۲ به سود سایپا به پایان برسد و صدرنشینی را همچنان در دست گیرد.

شریف با این پیروزی توانست صدرنشینی خود را با ۹ امتیاز حفظ کند، اما بازی هفته آینده چالشی جدی برای او و شاگردانش خواهد بود. جایی که باید در خانه میزبان پالایش نفت آبادان تیم دوم جدول باشند که سایه به سایه سایپا پیش می‌روند و به دنبال صدرنشینی هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.