کتاب «دختران ایران» منتشر شد | بازنمایی زندگی زنان تاریخ‌‏ساز برنامه استودیویی «شهربانو» با محوریت ستایش و تکریم زنان موفق ایرانی تولید می‌شود باشگاه فولاد خوزستان سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را به دست آورد همسر جانباز و خواهر دانشجوی شهید بیژن شیخ پور در ردیف محققان دو درصد دنیا قرار گرفت ۳.۶ درصد جمعیت زندانیان کشور زنان هستند از نظر گردشگران خارجی، کوفته تبریزی و دیزی جزو خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است به دختران فعال در عرصه‌های فناوری کمک خواهیم کرد تا بتوانند بدرخشند کدام لباس‌ها نباید در ماشین لباسشویی شسته شوند؟ الیکا عبدالرزاقی یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت پوشاک سنتی زنان بیانگر تمدن و فرهنگ اقوام و ملیت‌ها در طول تاریخ بوده است چقدر می‌توانید روی یک پا بایستید؟ مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌ها خطرناک و غیرمجاز هستند دیگه با پرز لباس‌های بافتنی درگیر نیستی دهمین فرزند یک مادر ۴۰ ساله در شهرکرد متولد شد دانشگاه حضرت معصومه (س) قم به بانوان نخبه فلسطینی و لبنانی بورسیه اهدا می‌کند دوخت ۱۰ هزار چادر نماز برای بانوان غزه و لبنان در حرم مطهر حضرت معصومه (س) بانوان گوینده و چهره معروف حوزه کودک هر شب در «فیلیموکودک» قصه می‌گویند دستاورد بانوان ایران در بازی‌های آسیایی از یک تا ۲ مدال به ۱۳ تا ۱۴ مدال رسیده است
سرخط خبرها
دختران نوجوان مشهدی در نگاه بین‌المللی تاثیرگذار هستند

دختران نوجوان مشهدی در نگاه بین‌المللی تاثیرگذار هستند

  • کد خبر: ۲۹۶۳۸۰
  • ۰۳ آبان ۱۴۰۳ - ۱۴:۴۷
رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی مشهد گفت: دختران نوجوان مشهدی در عرصه شهر، کشور و در نگاه بین المللی دختران اثرگذاری هستند که می‌توانند جریان‌سازی کنند تا این رویداد‌ها در مشهد بیشتر شود.

فاطمه سلیمی در گفت وگو با شهرآرانیوز، ضمن تسلیت به مناسبت شهادت معصومه کرباسی، بانوی پر افتخار ایرانی که در لبنان به شهادت رسید گفت: خطابم به همه دختران فلسطینی این است که من به عنوان یک مادر برای شما هم مادری می‌کنم، تمام دختران ایران‌زمین در کنار شما هستند و در غم شما شریک‌اند. انشالله پیروزی با جبهه مقاومت است.

وی با بیان اینکه وقتی زنان مقاوم باشند مردان هم مقاوم می‌شوند و می‌توانند در جبهه‌های نبرد استقامت کنند افزود: بانوان ایرانی در پویشی طلا و جواهرات خود را به غزه هدیه کردند و دانش‌آموزان ایرانی به سهم خود در مدارس روزه می‌گیرند و هزینه این روزه را به کودکان غزه تقدیم می‌کنند. این قبیل اقدامات نشان از همراهی مردم ایران با مردم غزه و فلسطین دارد.

رئیس کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: سلسله رویداد‌های شهردخت با همت دختران توانمند نوجوان مشهدی در موضوع شهدای غزه و لبنان است. این هنرمندان با استفاده از هنر خود آن چیزی را که در دنیای امروز در حال رخ دادن است به تصویر کشیده‌اند. مسئله لبنان دیگر یک مسئله دینی، سیاسی و یا فرهنگی نیست بلکه مسئله انسانیت است.

سلیمی با بیان اینکه دختران نوجوان مشهدی در عرصه شهر، کشور و در نگاه بین المللی دختران اثرگذاری هستند که می‌توانند جریان‌سازی کنند تا این رویداد‌ها در مشهد بیشتر شود گفت: از شهربانو و موسسه شهرآرا که نگاه جدیدی را در دختران مشهدی آغاز کردند تشکر می‌کنم. باید از ظرفیت رسانه این دختران هنرمند استفاده کرد تا مسائل ویژه دختران نوجوان که باید امروز به آن پرداخته شود در قالب روایت‌های مختلفی مورد بررسی قرار گیرد.

شهردخت باعث دغدغه‌مندی نوجوانان می‌شود

محمد اسکندری‌نژاد در گفت‌وگو با شهرآرانیوز، درخصوص اهداف برگزاری رویداد شهردخت اظهار کرد: رویداد شهردخت با نگاه فعال‌سازی نوجوانان در حوزه دغدغه‌ها و مسائل شهری ملی و بین‌المللی طراحی شده است. هدف این است که بتوانیم از ظرفیت نوجوانان در حوزه‌های مختلف هنری استفاده کنیم.

وی با بیان اینکه این رویداد باعث دغدغه‌مندی نوجوان درخصوص مسائل دنیای پیرامون خود می‌شود گفت: طبیعتاً یک هنرمند برای اینکه بخواهد طرحی را اجرا کند باید درخصوص آن اطلاعاتی داشته باشد و دغدغه‌مند آن موضوع شود.

معاون فرهنگی هنری سازمان فرهنگی شهرداری مشهد گفت: نوجوانان مثل همیشه استقبال خوبی کردند. این ظرفیت را ما باید جدی بگیریم و استفاده بکنیم که انشالله به خروجی‌های خوب و بهتری برسیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.