کتاب «دختران ایران» منتشر شد | بازنمایی زندگی زنان تاریخ‌‏ساز برنامه استودیویی «شهربانو» با محوریت ستایش و تکریم زنان موفق ایرانی تولید می‌شود باشگاه فولاد خوزستان سهمیه حضور در لیگ دسته اول فوتبال بانوان کشور را به دست آورد همسر جانباز و خواهر دانشجوی شهید بیژن شیخ پور در ردیف محققان دو درصد دنیا قرار گرفت ۳.۶ درصد جمعیت زندانیان کشور زنان هستند از نظر گردشگران خارجی، کوفته تبریزی و دیزی جزو خوشمزه‌ترین غذاهای ایرانی است به دختران فعال در عرصه‌های فناوری کمک خواهیم کرد تا بتوانند بدرخشند کدام لباس‌ها نباید در ماشین لباسشویی شسته شوند؟ الیکا عبدالرزاقی یکی از چهره‌های ممتاز «جوکر» بانوان لقب گرفت پوشاک سنتی زنان بیانگر تمدن و فرهنگ اقوام و ملیت‌ها در طول تاریخ بوده است چقدر می‌توانید روی یک پا بایستید؟ مکمل‌های ورزشی عرضه‌شده در آرایشگاه‌ها خطرناک و غیرمجاز هستند دیگه با پرز لباس‌های بافتنی درگیر نیستی دهمین فرزند یک مادر ۴۰ ساله در شهرکرد متولد شد
سرخط خبرها
«کتابال» عنوان طرحی است که به ترویج مطالعه بین دختران جوان می‌پردازد

«کتابال» عنوان طرحی است که به ترویج مطالعه بین دختران جوان می‌پردازد

  • کد خبر: ۲۹۶۶۷۶
  • ۰۶ آبان ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۸
مسئول شورای جمعیت دختران ایران شهرستان شاهرود گفت: «کتابال» عنوان رویدادی ملی است که به ترویج مطالعه بین دختران جوان می‌پردازد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ راحله مسعودی با اشاره به اینکه اصل برنامه به دو قسمت تقسیم و اجرا شد؛ اظهار کرد: در این طرح ما کتاب‌های خوانده شده و بدون استفاده دختر‌های نوجوان از سن ۱۲ الی ۱۸ سال سراسر شهر و روستای شاهرود را که از این رویداد با خبر بودند و در آن شرکت کردند را جمع آوری و به کتابخانه‌ها اهدا کردیم.

وی افزود: در بخش دوم که از نیمه تیرماه آغاز شد و بیست و پنجم شهریورماه اختتامیه آن بود، دختران نوجوان که در این رویداد شرکت کردند با تسهیلگران خود به هفت گروه تقسیم شدند. به گروه‌ها، بسته‌های ایده که هدف آن ترویح کتاب و کتابخوانی بود ارائه شد و اعضای گروه از بین بسته‌های ایده حداقل باید دو ایده را انتخاب می‌کردند.
مسئول شورای جمعیت دختران ایران شهرستان شاهرود ادامه داد: البته آنها می‌توانستند اگر ایده‌ای در ذهن خودشان شکل می‌گرفت را در کنار دو ایده انتخاب شده ارائه کنند در ادامه گروه‌ها ایده‌های انتخابی خود را اجرا و از آن فیلم تهیه کردند و سرانجام جمعیت دختران ایران، با بررسی و داوری امتیاز دادند و دو گروه برگزیده برترین‌ها مشخص شدند.

مسعودی اضافه کرد: بر اساس فرم‌های داوری که بند‌های مختلفی داشت، موارد بررسی و امتیاز دهی می‌شد و سپس با جمع امتیاز‌ها به ترتیب امتیاز دهی از بالا به پایین رده بندی شکل گرفت و دو گروه امتیاز اولی گروه برگزیده شدند در واقع طرح به نوعی رقابتی بود تا بتوانیم انگیزه را در بین دختران جوان تقویت کنیم.

به گفته وی، «کتابال» عنوان رویدادی ملی است که به ترویج مطالعه بین دختران جوان می‌پردازد.

منبع: خبرگزاری کتاب

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.