ابراز خرسندی رئیس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا از حضور دختران ایرانی سه اولویت اصلی برای آینده زنان چیست؟| از مادری تا هوش مصنوعی؛ روایت چالش‌های زن امروز خانه‌داری| کدام وسایل آشپزخانه باید زود به زود عوض شوند؟ در آپارتمان چطور روضه خانگی برگزار کنیم؟ چالش‌های مادر و کودک در هیئت + راهکارها ثبت دومین پیروزی تیم دختران ایران در رقابت‌های پدل FIP مالزی خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟ انتقال پیام اصلی نهضت حسینی به جامعه توسط حضرت زینب (س) صورت پذیرفت ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اولویت‌دار جهت آزادی زندانیان زن در کشور گفت‌و‌گو، حلقه گمشده بسیاری از اختلاف‌های میان زوجین در زندگی مشترک تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه چرا میزان شکستگی در زنان سالمند شایع‌تر است؟ ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟ ایجاد فاصله عاطفی میان زن و شوهر‌ها در میانه زندگی مشترک چه دلایلی دارد؟ روایتی از حمایت پدر صنعت موشکی از تحقق رویای دختران کوهنورد ایرانی در یک مستند
سرخط خبرها
نیوزلند هم حریف تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات آسیایی نشد

نیوزلند هم حریف تیم ملی والیبال زنان ایران در مسابقات آسیایی نشد

  • کد خبر: ۳۳۷۳۱۲
  • ۱۹ خرداد ۱۴۰۴ - ۰۹:۱۰
والیبال، تیم ملی زنان ایران در دومین مسابقه خود از جام ملت‌های آسیا به مصاف نیوزلند رفت و سه بر یک پیروز میدان شد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ تیم ملی زنان ایران در دومین مسابقه خود از جام ملت‌های آسیا به مصاف نیوزلند رفت و سه بر یک و با امتیازات ۲۳ بر ۲۵، ۲۵ بر ۱۶، ۲۵ بر ۱۲ و ۲۵ بر ۱۸ پیروز میدان شد.

اولین امتیاز بازی برای ایران بود که با دفاع منظوری و کریمی به دست آمد، اما نیوزلند با بهره‌گیری از ضعف دریافت ایران، ۸ بر ۳ جلو افتاد تا لی درخواست وقت استراحت کند. ملی‌پوشان با ورود به زمین ۴ امتیاز پیاپی گرفتند و در ادامه هم بازی را در امتیاز ۱۳ به تساوی کشاندند. غزاله بستان و الهه پورصالح دو تعویضه لی بودند که به جای نگین شیرتری و فاطمه خلیلی به میدان آمدند. ایران بار دیگر در امتیاز ۲۲ بازی را به تساوی کشاند، اما در نهایت ست را ۲۵ بر ۲۳ واگذار کرد.

ایران در شروع ست دوم ۵ امتیاز پیاپی گرفت. در این ست مریم قاضی‌راد هم به جای کیمیا کیانی در زمین بود. تاکتیک لی جواب داد و ایران در این ست از ابتدا پیش افتاد. در حالی که بازی ۱۳ بر ۹ به نفع ایران بود، نیوزلند درخواست وقت استراحت کرد. زهرا کریمی و شقایق حسن‌خانی دیگر بازیکنانی بودند که لی در این ست به کار گرفت و این ست ۲۵ بر ۱۶ به نفع ایران پایان یافت.

ملی‌پوشان کشورمان ست سوم را طوفانی آغاز کردند و ۸ امتیاز پیاپی گرفتند. این برتری در ادامه هم با عملکرد خوب ایران ادامه پیدا کرد و ملی‌پوشان کشورمان ۲۵ بر ۱۲ پیروز شدند.

رقابت در اوایل ست چهارم پایاپای بود و دو تیم امتیاز به امتیاز پیش می‌رفتند تا اینکه نیوزلند دو امتیاز گرفت و لی درخواست وقت استراحت داد. در ادامه بازیکنان ایران با کسب ۵ امتیاز پیاپی ۱۳ بر ۱۱ پیش افتادند. این برتری تا پایان حفظ شد و ایران ۲۵ بر ۱۶ پیروز میدان شد.

نگین شیرتری (کاپیتان)، ریحانه کریمی، فاطمه منظوری، زهرا صالحی، سپینود دست‌برجن، فاطمه خلیلی و کیمیا کیانی ترکیب ابتدایی ایران در این مسابقه بودند.

گفتنی است؛ ملی‌پوشان کشورمان در سومین مسابقه خود مقابل فیلیپین به میدان می‌روند.

منبع: میزان

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.