انجام تست‌های روان‌شناسی در دوران بارداری سهم ۲۵ درصدی زنان در حوزه وکالت و کارشناسان رسمی کشور اجرای پویش با محوریت صلح و سازش در دادگستری قم فتنه انگیزی نرگس محمدی در مراسم هفتم خسرو علیکردی| آیین سوگواری یا خودنمایی سیاسی؟! حمایت اجتماعی از دختران، کلید پیشرفت کشور کامبک تماشایی تیم باتسام برابر تیم کاسپین تهران در لیگ برتر بسکتبال بررسی عملکرد تیم ملی هندبال بانوان ایران در رقابت‌های قهرمانی جهان چرا فعالیت زنان در صنعت گردشگری اهمیت دارد؟ زندگی مشترک حضرت علی (ع) و حضرت زهرا (س)، الگویی بی‌نظیر برای زوجین زنان چادری در سینمای ایران | الگو‌های دیده‌نشده و کلیشه‌هایی که تکرار می‌شوند پوششی که آرامش و زیبایی می‌آفریند | روایت بانویی که حجاب را خلاقانه بازتعریف کرده است درمان ناباروری در ایران در حال پیشرفت است تساوی نماینده خراسان رضوی در هفته ششم لیگ برتر فوتسال زنان «آن شهر شاید!» | روایتی از زنانی که برچسب نمی‌پذیرند من هنوز مادرم
سرخط خبرها
زنان سرپرست خانوار، بیشترین قشر فعال در عرصه پوشاک کشور

زنان سرپرست خانوار، بیشترین قشر فعال در عرصه پوشاک کشور

  • کد خبر: ۳۷۱۲۰۰
  • ۱۷ آبان ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۰
معاون اشتغال وزیر کار با اشاره به وجود نگاه توسعه‌ای در کشور، گفت: از آنجا که بیشترین قشری که در این بخش فعالیت دارند زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار و عمدتا در مناطق کم برخوردار هستند، بنگاه‌های کوچک اقتصادی را به این صنعت پیوند زده‌ایم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ سیدمالک حسینی با اشاره به اجرای طرح اتصال بنگاه‌های خرد و کوچک به صنایع بزرگ، اظهار کرد: هم اکنون برخی کسب و کار‌ها هستند که در بازار کار پیشران محسوب می‌شوند، مثل پوشاک و ما طی ۳ سال گذشته بیش از ۱۷۰ هزار فقره تسهیلات در حوزه پوشاک به بنگاه‌های خرد و کوچک اختصاص دادیم.

وی افزود: این کسب و کار‌ها به دلیل آنکه نمی‌توانند تامین مالی به موقع و با قیمت مناسب داشته باشند، بخش عمده سود خود را از دست می‌دهند و از طریق واسطه‌های مختلفی که برای رسیدن به بازار دسترسی دارند دستمزدشان نیز از بین می‌رود.

معاون اشتغال وزیر کار بیان کرد: در حال حاضر به این دلیل از حوزه پوشاک شروع کردیم که بیشترین قشری که در این بخش فعالیت دارند زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار و عمدتا در مناطق کم برخوردار هستند و یک نگاه توسعه‌ای به این مقوله وجود دارد. هرچند که موضوع پوشاک موضوع تخصصی وزارت صمت است و ما در همکاری تنگاتنگ با وزارت صمت پیش می‌رویم، اما تلاش کرده‌ایم در اتصالی که صورت می‌گیرد آن قشر محروم و گیرنده نهایی خدمات ما بتواند افزایش درآمد داشته باشد.

حسینی، آموزش برای ارتقای کیفیت، اتصال به بازار فروش و برندینگ را ۳ مولفه‌ای برشمرد که در طرح اتصال بنگاه‌های کوچک به صنایع بزرگ دنبال می‌شود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.