نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟ انتقال پیام اصلی نهضت حسینی به جامعه توسط حضرت زینب (س) صورت پذیرفت ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اولویت‌دار جهت آزادی زندانیان زن در کشور گفت‌و‌گو، حلقه گمشده بسیاری از اختلاف‌های میان زوجین در زندگی مشترک تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه چرا میزان شکستگی در زنان سالمند شایع‌تر است؟ ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟ ایجاد فاصله عاطفی میان زن و شوهر‌ها در میانه زندگی مشترک چه دلایلی دارد؟ روایتی از حمایت پدر صنعت موشکی از تحقق رویای دختران کوهنورد ایرانی در یک مستند بررسی نقش حماسی حضرت رقیه(س) در واقعه عاشورا| رسالتی که تکمیل شد خانه‌داری| شستن برنج یک مزیت مهم دارد ویژگی‌های بارز حضرت‌ام‌البنین (س)؛ مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل (ع) ضرورت تدوین «سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده» در استان سیستان و بلوچستان رهبر شهید چه میراثی برای حمایت از زنان در برابر خشونت به جا گذاشتند؟ دختران ترامپولین‌کار ایران بعد از ۴۷ سال به بازی‌های آسیایی ناگویا رسیدند حضرت زینب (س)، تجلی مفهومی فراتر از مقاومت زنان، پایه‌های اصلی پایداری اجتماعی در جامعه| اثرگذاری نهاد خانواده در جنگ تحمیلی دیده شد
سرخط خبرها
ضرورت بازبینی در سند ارتقای وضعیت زنان در هر استان کشور

ضرورت بازبینی در سند ارتقای وضعیت زنان در هر استان کشور

  • کد خبر: ۳۷۷۹۸۹
  • ۱۹ آذر ۱۴۰۴ - ۰۹:۴۳
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری با تاکید بر لزوم در سند ارتقای وضعیت زنان در هر استان کشور توسط استانداران، بر افزایش ایجاد فرصت‌های لازم برای مشارکت زنان در همه عرصه‌ها به ویژه پارلمانی تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ زهرا بهروزآذر با اشاره به اینکه اظهار کرد: زنان باید در عرصه‌های حکمرانی حضور داشته باشند تا بتوانند به وضوح و با شفافیت صدای نیمی از جمعیت کشور را به گوش سیاستگذاران و تصمیم گیران برسانند، گفت: حضور زنان در دولت برای ما بسیار ارزشمند است و ما فقط قائل به این نیستیم که این حضور فقط در بدنه دولت شکل بگیرد بلکه باید فرصت‌های مشارکت زنان در همه عرصه‌ها به ویژه پارلمان را افزایش دهیم.

وی به برگزاری انتخابات هفتمین دوره شورا‌های اسلامی شهر در سال آینده اشاره و عنوان کرد: انتخابات شورا‌های شهر برای ما بسیار اهمیت دارد و اینکه فقط ۱۰ درصد از کاندیدا‌ها در تمامی این سال‌ها زنان بودند، نشان می‌دهد که به یک برنامه‌ریزی جدی و همت مضاعف در این زمینه نیاز داریم.

معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهوری افزود: باید هدف‌گذاری ما برای حضور زنان در شورا‌های هفتم را مشارکتی ۵۰ درصد قرار دهیم تا حداقل ۲۵ تا ۳۰ درصد از زنان بتوانند در عرصه‌های شهری ورود پیدا کنند. اگر قائل به این هستیم که شهر باید دوستدار خانواده و زنان باشد و احساس امنیت در شهر‌ها ارتقا پیدا کند، حضور زنان در عرصه مدیریت شهری می‌تواند خیلی جدی باشد.

بهروزآذر با اشاره به نامه‌ریزی‌های انجام شده برای بازبینی در سند ارتقای وضعیت زنان، بیان کرد: از استانداران خواسته‌ایم که سند ارتقای وضعیت زنان در استان را تدوین کنند. این سند در دولت دوازدهم تدوین شده بود و در دستور کار قرار داشت، اما به بازبینی‌هایی احتیاج دارد و حتماً کمک فرمانداران، بخشداران معاونان و مدیران کل می‌تواند به تدوین درست این سند که بر نیاز‌های زنان مبتنی باشد، کمک کند.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.