ابراز خرسندی رئیس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا از حضور دختران ایرانی سه اولویت اصلی برای آینده زنان چیست؟| از مادری تا هوش مصنوعی؛ روایت چالش‌های زن امروز خانه‌داری| کدام وسایل آشپزخانه باید زود به زود عوض شوند؟ در آپارتمان چطور روضه خانگی برگزار کنیم؟ چالش‌های مادر و کودک در هیئت + راهکارها ثبت دومین پیروزی تیم دختران ایران در رقابت‌های پدل FIP مالزی خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟ انتقال پیام اصلی نهضت حسینی به جامعه توسط حضرت زینب (س) صورت پذیرفت ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اولویت‌دار جهت آزادی زندانیان زن در کشور گفت‌و‌گو، حلقه گمشده بسیاری از اختلاف‌های میان زوجین در زندگی مشترک تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه چرا میزان شکستگی در زنان سالمند شایع‌تر است؟ ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟ ایجاد فاصله عاطفی میان زن و شوهر‌ها در میانه زندگی مشترک چه دلایلی دارد؟ روایتی از حمایت پدر صنعت موشکی از تحقق رویای دختران کوهنورد ایرانی در یک مستند
سرخط خبرها
تعیین بازیکن انتصابی برای تیم ملی تنیس روی میز زنان برای اولین بار

تعیین بازیکن انتصابی برای تیم ملی تنیس روی میز زنان برای اولین بار

  • کد خبر: ۳۸۰۴۴۲
  • ۳۰ آذر ۱۴۰۴ - ۱۹:۵۱
فدراسیون تنیس روی میز برای نخستین بار تصمیم به تعیین بازیکن انتصابی برای تیم ملی زنان گرفته است، از این رو، ندا شهسواری و هم شیما صفایی به صورت انتصابی در ترکیب تیم ملی قرار می‌گیرند.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فدراسیون تنیس روی میز که پیش از این تعیین یک بازیکن انتصابی در ترکیب تیم ملی مردان برای حضور در مسابقات مختلف آسیایی و جهانی را به کرات انجام داده بود، اجرای مشابه این برنامه برای تیم ملی زنان و حضور در رقابت‌های تیمی قهرمانی جهان را هم در دستور کار قرار داد.

این در حالی است که بعد از تدوین و ابلاغ آئین نامه انتخابی تیم ملی، در مورد شرایط رنکینگی زنان ایران در فدراسیون جهانی تنیس روی میز، تغییرات و جابه جایی‌هایی ایجاد شد که در نهایت منجر به انتصاب دو نفر در ترکیب تیم ملی زنان شد.

قرار بر این بود همچون تیم ملی مردان، برای تیم ملی بانوان هم یک بازیکن به صورت انتصابی وارد ترکیب شود. رنکینگ جهانی و انتخاب نفر اول ایران بر اساس آن، ملاک مورد نظر برای تعیین بازیکنان انتصابی بود. زمانیکه آئین نامه رقابت‌های انتخابی تیم ملی برای مسابقات جهانی تدوین و ابلاغ شد، شیما صفایی صدرنشین بازیکنان زن ایران در رنکینگ جهانی بود. این جایگاه به واسطه عملکرد قابل توجه او و کسب اولین مدال تاریخی تنیس روی میز زنان در فیدر‌های جهانی به دست آمده بود. در آن زمان از این بازیکن یعنی شیما صفایی به عنوان بازیکن انتصابی در بخش زنان یاد شد.

بعد از مدتی، اما ندا شهسواری با درخشش در بازی‌های کشور‌های اسلامی و کسب دو مدال طلا انفرادی و دوبل در ریاض مجدد به صدر بازیکنان زن ایران در رده بندی جهانی بازگشت. همین مسئله ابهاماتی در مورد وضعیت بازیکن انتصابی تیم ملی بانوان ایجاد کرد و اینکه این فرصت در اختیار شیما صفایی قرار می‌گیرد یا ندا شهسواری؟

اما هم ندا شهسواری و هم شیما صفایی به صورت انتصابی در ترکیب تیم ملی برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان قرار می‌گیرند.

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در بخش بانوان از روز سه شنبه

رقابت‌های انتخابی تیم ملی تنیس روی میز در بخش بانوان، از روز سه شنبه با حضور ۱۲ بازیکن دسته برتر و ۴ بازیکن برتر رنکینگ جهانی به غیر از ندا شهسواری و شیما صفایی یعنی فاطمه اشتری، ستایش ایلوخانی، الینا رحیمی و فاطمه یاری آغاز شده و مدت سه روز ادامه خواهد داشت. در پایان دو بازیکن وارد ترکیب جهانی تیم ملی می‌شوند. این رقابت‌ها در تهران برگزار خواهد شد.

فعلا مبنای فدراسیون اعزام ۴ نفره تیم‌های ملی تنیس روی میز زنان و مردان به لندن است. بر این اساس با برگزاری رقابت‌های انتخابی، دو بازیکن برتر در بخش بانوان و سه بازیکن برتر در بخش مردان به ترکیب این دو تیم اضافه می‌شوند.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.