تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟ ایجاد فاصله عاطفی میان زن و شوهر‌ها در میانه زندگی مشترک چه دلایلی دارد؟ روایتی از حمایت پدر صنعت موشکی از تحقق رویای دختران کوهنورد ایرانی در یک مستند بررسی نقش حماسی حضرت رقیه(س) در واقعه عاشورا| رسالتی که تکمیل شد خانه‌داری| شستن برنج یک مزیت مهم دارد ویژگی‌های بارز حضرت‌ام‌البنین (س)؛ مادر بزرگوار حضرت ابوالفضل (ع) ضرورت تدوین «سند ارتقای وضعیت زنان و خانواده» در استان سیستان و بلوچستان رهبر شهید چه میراثی برای حمایت از زنان در برابر خشونت به جا گذاشتند؟ دختران ترامپولین‌کار ایران بعد از ۴۷ سال به بازی‌های آسیایی ناگویا رسیدند حضرت زینب (س)، تجلی مفهومی فراتر از مقاومت زنان، پایه‌های اصلی پایداری اجتماعی در جامعه| اثرگذاری نهاد خانواده در جنگ تحمیلی دیده شد چرا همسرتان از دستتان عصبانی است؟ | قاتل خاموشی که بلد نیستید و رابطه‌تان را نابود می‌کند برداشت نادرست برخی از کاربران، چالش ایجاد کرد| بازنشر خبر فوت «پیرترین زن ایران» پس از ۸ سال راز روضه‌‌های محرم بی‌بی‌جان که ۲۳ سال است در مشهد تعطیل نشده دعوا بر سر جای پارک خودرو در مشهد، جان دختر جوان را نجات داد | راز بزرگی که در کلانتری سجاد برملا شد
سرخط خبرها
بانوی ملی پوش اسکی: کسب سهمیه المپیک کار بسیار دشواری است

بانوی ملی پوش اسکی: کسب سهمیه المپیک کار بسیار دشواری است

  • کد خبر: ۳۸۸۶۹۲
  • ۰۷ بهمن ۱۴۰۴ - ۰۹:۲۹
بانوی ملی پوش اسکی گفت: کسب سهمیه المپیک کار بسیار دشواری است، چون باید با شرکت در مسابقات بین‌المللی، امتیاز خاصی بگیریم و با قدرتمندترین ورزشکاران دنیا رقابت کنیم.

به گزارش شهرآرانیوز؛ المپیک زمستانی ۲۰۲۶ از ۱۷ بهمن تا ۳ اسفند در ایتالیا برگزار می‌شود که سمانه بیرامی باهر و دانیال ساوه شمشکی در اسکی صحرانوردی و صدف ساوه شمشکی و محمد کیادربندسری در اسکی آلپاین نماینده‌های ایران هستند.

سمانه بیرامی‌باهر که ۱۴ سال عضو تیم ملی صحرانوردی ایران است و پس از حضور در المپیک ۲۰۱۸، سهمیه بازی‌های ۲۰۲۶ را هم کسب کرده، در این مورد به ایسنا گفت: کسب سهمیه المپیک کار بسیار دشواری است، چون باید با شرکت در مسابقات بین‌المللی، امتیاز خاصی بگیریم و با قدرتمندترین ورزشکاران دنیا رقابت کنیم.

او ادامه داد: این اسکی‌بازان گلچین شده‌ترین ورزشکاران جهان هستند که ۱۲ ماه سال را روی برف تمرین می‌کنند. تمرینات‌شان را زمستان در اروپا و تابستان هم در یخچال‌های طبیعی، پیست‌های اسکی مصنوعی یا در نیم کره جنوبی ادامه می‌دهند.

بیرامی باهر در مورد شرایط تمرینی خود بیان کرد: دو ماه و نیم است که تمریناتم را با حمایت فدراسیون روی برف شروع کرده‌ام. تا دو هفته قبل شرایط آمادگی بهتری داشتم، اما ۱۰ روزی با خانواده‌ام ارتباط نداشتم و نتوانستم خوب تمرین کنم.

فکر نمی‌کنم آخرین المپیکم باشد

او در پاسخ به این سوال که فکر می‌کند این دوره آخرین حضورش در المپیک باشد، بیان کرد: فکر نمی‌کنم آخرین المپیکم باشد. عاشق اسکی صحرانوردی هستم و با تمام وجودم می‌خواهم این مسیر را ادامه بدهم، چون این مسیر تمام شوقم برای زندگی است و در طول روز حدود ۴۰ تا ۶۰ کیلومتر تمرین می‌کنم.

این المپین اسکی ایران با بیان اینکه یک دوره تجربه حضور در المپیک به عنوان ورزشکار داشته است، تاکید کرد: در المپیک جوانان ۲۰۲۴ هم به عنوان مربی تیم ملی حضور پیدا کردم، اما نمی‌خواهم این آخر مسیرم باشد و می‌خواهم پرقدرت ادامه بدهم.

بیرامی باهر یکی از دلایل فاصله اسکی ایران با قدرت‌های برتر این رشته را نداشتن برف دانست و گفت: دلیل فاصله اسکی ما از مدال، کمبود برف است.

او ادامه داد: خیلی مهم است وزارت ورزش از ما حمایت کند که ۱۱ ماه از سال را روی برف تمرین کنیم. نمی‌توانید از فوتبال توپ را بگیرید تا فقط بدوند و بعد از ۱۱ ماه به آنها توپ بدهید. آن موقع دیگر شوت، سانتر، دفاع و کار دیگری نمی‌توانند انجام بدهند. ما اسکی‌بازان هم همین که بدون برف سهمیه المپیک می‌گیریم و با ورزشکارانی که ۱۲ ماه از سال را روی برف تمرین می‌کنند، رقابت می‌کنیم کار بزرگی است.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.