ابراز خرسندی رئیس کمیته ژیمناستیک هنری بانوان آسیا از حضور دختران ایرانی سه اولویت اصلی برای آینده زنان چیست؟| از مادری تا هوش مصنوعی؛ روایت چالش‌های زن امروز خانه‌داری| کدام وسایل آشپزخانه باید زود به زود عوض شوند؟ در آپارتمان چطور روضه خانگی برگزار کنیم؟ چالش‌های مادر و کودک در هیئت + راهکارها ثبت دومین پیروزی تیم دختران ایران در رقابت‌های پدل FIP مالزی خودشناسی و خودآگاهی، یکی از پیش‌شرط‌های لازم قبل از ازدواج هوشمندی در سادگی، میراثی از مادربزرگ‌ها| وقتی خانه‌داری، نوعی علم زندگی می‌شود نقش هورمون‌ها در کمبود ویتامین D در زنان چیست؟ انتقال پیام اصلی نهضت حسینی به جامعه توسط حضرت زینب (س) صورت پذیرفت ضرورت اتخاذ تدابیر ویژه و اولویت‌دار جهت آزادی زندانیان زن در کشور گفت‌و‌گو، حلقه گمشده بسیاری از اختلاف‌های میان زوجین در زندگی مشترک تفاوت یک قیمه معمولی با یک قیمه نذری چیست؟ + طرز تهیه چرا میزان شکستگی در زنان سالمند شایع‌تر است؟ ویدئو| مادرانه| روایتی از دلتنگی مادران شهدا| شهید حسین مقربی پیام مهم پزشک فوق‌تخصص نوزادان از جوار حرم قمر بنی‌هاشم برای مادران باردار + ویدیو آنها که تاریخ را گریستند، حماسهٔ حسینی را جاودانه ساختند چرا «عذرخواهی مشروط» سمی مهلک در زندگی مشترک است؟ ایجاد فاصله عاطفی میان زن و شوهر‌ها در میانه زندگی مشترک چه دلایلی دارد؟ روایتی از حمایت پدر صنعت موشکی از تحقق رویای دختران کوهنورد ایرانی در یک مستند
سرخط خبرها
تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان به لیگ دسته یک صعود کرد

تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان به لیگ دسته یک صعود کرد

  • کد خبر: ۳۹۴۲۱۴
  • ۰۲ اسفند ۱۴۰۴ - ۲۰:۴۱
فینال رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور، بین تراکتور تبریز و مس رفسنجان برگزار شد و با نتیجه سه بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

به گزارش شهرآرانیوز؛ فینال رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور، بین تراکتور تبریز و مس رفسنجان برگزار شد که این دیدار با نتیجه سه بر صفر به سود تراکتور به پایان رسید.

مسی‌ها به عنوان تیم دوم این رقابت‌ها با تفاضل گل بیشتر با دیگر رقبا به لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور صعود کردند.

بانوان مس رفسنجان در مرحله گروهی و حذفی، با اقتدار از سد حریفان خود عبور کردند و به عنوان صدرنشین به مرحله نهایی رسیدند و در نهایت در نخستین سال تشکیل تیم، به لیگ دسته اول فوتبال کشور صعود کردند.

زهرا کوهستانی سرمربی تیم فوتبال بانوان مس رفسنجان با اشاره به حضور ۲۵ تیم در رقابت‌های لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور، اظهار کرد: تیم‌ها به ۶ گروه چهارتایی تقسیم شدند که از هر گروه دو تیم بالا می‌آمد و تیم ما در گروه اهواز و با اهواز، قزوین و البرز بازی کرد و با ۹ امتیاز سرگروه شد.

وی با اشاره به رقابت تیمش با سه گروه دیگر، افزود: در این گروه نیز با ۹ امتیاز بالا آمدیم و در نهایت در گروه تراکتور تبریز، پدیده سیرجان و نساجی مازندران قرار گرفتیم.

کوهستانی گفت: در پایان این مسابقات، مرحله آخر به میزبانی شهر سیرجان (۲۹ بهمن) برگزار شد. تراکتور قهرمان و مس رفسنجان نایب قهرمان شد و به لیگ دسته یک صعود کردیم.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.