صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

بهای بلیت اتوبوس افزایش نمی‌یابد

  • کد خبر: ۱۰۰۴۹
  • ۰۶ آذر ۱۳۹۸ - ۰۶:۵۲
به گفته مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد، درحالی‌که شاهد افزایش قیمت بنزین بوده‌ایم، قرار نیست این موضوع به افزایش بهای بلیت اتوبوس در مشهد منجر شود.
سیدمهدی حسینی‌پویا اظهار کرد: بر اساس سامانه «UTCMS.IR» سهمیه سوخت، لاستیک و مزایای تأمین اجتماعی به رانندگان تخصیص داده می‌شود. رانندگان ناوگان شاغل در حوزه حمل‌ونقل درون‌شهری برای برخورداری از این مزایا باید در این سامانه ثبت‌نام کنند. همچنین برای تکمیل و تأیید اطلاعات ضروری در زمینه پروانه اشتغال به کار رانندگان و پروانه فعالیت ناوگان از این سازمان اقدامات لازم را انجام دهند. مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد با بیان اینکه با توجه به افزایش قیمت بنزین، شاهد افزایش مسافر به میزان ۴.۵ درصد بوده‌ایم، ادامه داد: پیش‌بینی می‌کنیم این افزایش به ۵ درصد نیز برسد.
به گزارش ایسنا، حسینی‌پویا ادامه داد: شهرداری در راستای افزایش تعداد مسافران، ۱۲۰ دستگاه اتوبوس را بعد از گذراندن پروژه بازسازی (بالابردن کیفیت اتاق، موتور و سامانه گرمایشی) وارد چرخه اتوبوس‌رانی کرده و همچنین ۴۰ دستگاه اتوبوس دیگر به این تعداد اضافه شده است.
مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری مشهد همچنین از آغاز سومین مرحله طرح ایستگاه پیام واحد با حضور ۶۰۰ نفر از دانش‌آموزان مشهدی خبر داد.
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.