صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی مشهد گفت: اعمال محدودیت برق به کارخانه‌های سیمان موجب کاهش تولید سیمان و این مسئله به افزایش قیمت سیمان در مشهد منجر شده است.

به گزارش شهرآرانیوز؛ غلامرضا سلطانی درباره افزایش قیمت سیمان در بازار مشهد اظهار کرد: تولید سیمان در یکی‌دو هفته گذشته با اعمال محدودیت برق به کارخانه‌های سیمان کاسته و این مسئله به افزایش قیمت سیمان در مشهد منجر شده است. نیروی محرک یک کارخانه، انرژی است و متأسفانه در تابستان برق و در زمستان گاز صنایع سیمانی قطع یا محدود می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از یک‌سال‌ونیم گذشته تاکنون قیمت سیمان دو‌ونیم‌برابر شده است، افزود: اکنون سیمان در بورس به بالاترین قیمت عرضه می‌شود، زیرا قیمت‌های بورس را عرضه و تقاضا مشخص می‌کند.

رئیس اتحادیه مصالح ساختمانی مشهد تصریح کرد: به‌دلیل نوسانات قیمت سیمان در بازار، هر روز قیمت این کالا افزایش می‌یابد و حتی نمی‌توان قیمت مشخصی برای هر پاکت سیمان در نظر گرفت. در همین هفته به‌دلیل افزایش بیش از حد قیمت سیمان، معاملات در بورس باطل شد.

سلطانی تصریح کرد: اکنون ۴۵۰ واحد صنفی فروش مصالح ساختمانی در مشهد فعال هستند و فروش سیمان در این واحد‌ها به‌دلیل گرانی راکد است و چندان فروشی صورت نمی‌گیرد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.