صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره مشهد با اشاره به ارزیابی خود از وضعیت بازار طلا در سال آینده اظهار کرد: شرایط بازار طلا برای سال آینده قابل پیش‌بینی نیست. پیش از این زمزمه 50 هزار تومانی شدن دلار به گوش می‌رسید. حال اگر قرار باشد وضعیت به همین منوال ادامه یابد، بازار طلا نیز متاثر از آن خواهد شد.

یوسف تقی‌زادگان در گفت‌وگو با شهرآرانیوز ادامه داد: هم‌اکنون نیز بین مردم این خبر شایع شده که دلار تا ۱۰۰ هزار تومان نیز پیش خواهد رفت؛ بنابراین زمانی که قیمت طلا در یک ماه و نیم ۶۰ درصد افزایش داشته، به نظر می‌رسد با تداوم این شرایط روند صعودی قیمت طلا ادامه یابد.

رئیس اتحادیه سازندگان و فروشندگان طلا، جواهر و نقره مشهد با بیان اینکه از دیروز تا امشب قیمت هر گرم طلا ۱۳۰ هزار تومان افزایش داشته، گفت: در حال حاضر وضعیت بازار طلا به گونه‌ای است که مردم برای سرمایه‌گذاری خصوصا با خرید طلای مستعمل هجوم آورده‌اند. البته پیشنهاد من برای خرید ربع سکه به ایشان این است که آن را خریداری نکنند.

تقی‌زادگان درباره ارزیابی خود از میزان اثرگذاری مرکز مبادله ارز و طلا بر قیمت این فلز ارزشمند که قرار است از فردا راه‌اندازی شود نیز عنوان کرد: هنوز نمی‌توان پیش‌بینی دقیقی در این خصوص ارائه کرد، اما باید دید این بازار چقدر توان عرضه دارد و چطور پیش می‌رود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.