صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا گفت: مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی یکی از برنامه‌های مهم ارتش در خراسان رضوی و جنوبی است

گروه مشهد | شهرآرانیوز، امیر سرتیپ دوم احمد اکبری در گفت‌وگو با شهرآرانیوز در حاشیه آیین گرامیداشت روز ارتش و رژه نیرو‌های مسلح مستقر در خراسان رضوی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران در حوزه مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی است، عنوان کرد: گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی با حفظ توان رزمی در راستای منویات مقام معظم رهبری در بحث مردم‌یاری و محرومیت‌زدایی ورود پیدا کرده و در اقصا نقاط خراسان رضوی و خراسان جنوبی در حال محرومیت‌زدایی است.

وی افزود: در همین خصوص گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا در کهلوله نسبت به احداث جاده، در شاهرخت نسبت به لایروبی سد خاکی، در روستا‌های لاخی و براکوه خواف، کلات و زشک نسبت به جاده‌سازی روستاییان و هم‌وطنان خدمت‌گذاری کرده است.

فرمانده گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی نزاجا تصریح کرد: با توجه به اینکه گروه ۴۴۴ مهندسی رزمی تجهیزات‌محور است، کار‌های بزرگی می‌توانیم انجام دهیم که با استقبال خوب مردم نیز همراه بوده است، لذا سعی داریم با توان بیشتر در خدمات مردم باشیم و همین راه را ادامه دهیم.

امیر اکبری ادامه داد: با توجه به ماموریت ذاتی خود باید سعی کنیم با حفظ توان رزمی، در ماموریت‌های ذاتی که مناطق بسیاری را به ما محول کرده‌اند با برنامه‌ریزی دقیق‌تر در خدمت مردم خراسان رضوی و جنوبی باشیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.