صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مدیر کل راه آهن خراسان گفت: طی شهریور ماه روزانه ۷۴ رام قطار مسافربری از سراسر کشور در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد انجام می شد که با برقراری قطارهای فوق العاده یاد شده شمار قطارهای روزانه از ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد و بالعکس به ۸۰ رام افزایش یافت.

به گزارش شهرآرانیوز، مصطفی نصیری  دراین باره تصریح کرد: همزمان با دهه پایانی ماه صفر و انتهای تعطیلات تابستانی از امروز، دوشنبه ۲۰ شهریور تاپایان ماه جاری ۷۲ رام قطار فوق العاده در مسیر مشهد- تهران و بالعکس راه اندازی شد. بر این اساس روزانه سه رام قطار رفت و سه رام قطار برگشت در مسیر مشهد- تهران راه اندازی شده است که بلیت این قطارهای مسافربری از طریق درگاه های فروش اینترنتی بلیت در اختیار مردم قرار گرفته است.

وی گفت: طی شهریور ماه روزانه ۷۴ رام قطار مسافربری از سراسر کشور در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد انجام می شد که با برقراری قطارهای فوق العاده یاد شده شمار قطارهای روزانه از ۲۷ شهر و مرکز استان به مشهد و بالعکس به ۸۰ رام افزایش یافت.

بر اساس این گزارش، پیش از این و در پایان مرداد ماه امسال ۷۶ رام قطار مسافربری رفت و برگشت ویژه اربعین در مسیرهای مشهد به خرمشهر، کرمانشاه و تهران راه اندازی شد.

در حال حاضر روزانه حدود ۷۶ رام قطار مسافربری به صورت رفت و برگشت در مسیر مشهد به ۲۷ شهر و مرکز استان تردد دارند که این تعداد قطار در مجموع ۷۰ درصد از قطارهای مسافربری برون شهری کشور را شامل می شود.

پارسال بیش از ۱۵ میلیون مسافر در مسیرهای ریلی منتهی به مشهد تردد کردند که پس از تاسیس این خط ریلی رکوردی جدید و تاریخی محسوب شد.

منبع : ایرنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.