صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاوت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: صدور و تمدید مجوز پایگاه تغذیه سلامت یا همان بوفه مدارس استان در حال انجام است.

رضا کشتی دار در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: متقاضیان این پایگاه‌ها باید در سامانه اعلام شده مشخصات بوفه را ثبت کنند تا این مشخصات در اختیار نماینده بهداشت محیط مراکز بهداشت جهت بازدید و صدور تاییدیه قرار گیرد.

وی با بیان اینکه پس از تایید نماینده بهداشت صدور مجوز انجام می‌شود، افزود: برای بوفه‌های مدارسی که قبلا مجوز دریافت کرده اند، نیز طبق روال تمدید مجوز صورت می‌گیرد.

معاون آموزش و پرورش خراسان رضوی در خصوص کم و کیف عرضه محصولات غذایی در بوفه مدارس نیز گفت: مجوز عرضه محصولات نیز به این صورت است که محصولات مورد نظر از سوی متقاضی مجوز معرفی و به دفتر بهبود تغذیه مرکز بهداشت استان معرفی می‌شود.

کشتی دار ادامه داد: فروش و عرضه محصولات صرفا با لیست تاییدیه همان محصولات قابل انجام است و در صورت هرگونه فروش محصول خارج از لیست تاییدشده و فرایند اعلام شده، تخلف محسوب می‌شود.

وی بیان کرد: در بازدید‌های دوره‌ای و تصادفی کلیه محصولات در معرض فروش بوفه مدارس چک شده و در صورت بی توجهی به تذکر شفاهی و کتبی، پلمب بوفه قطعی خواهد بود.

معاوت تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش خراسان رضوی با بیان اینکه سامانه برای ثبت درخواست‌های جدید هنوز باز نشده است، افزود: بوفه‌هایی که از سال گذشته مجوز فعالیت داشته اند هم اکنون فعالند و در حال تکمیل مراحل تمدید مجوز هستند.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.