صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

خبر مهم برای متقاضیان وام قرض‌الحسنه + جزئیات

  • کد خبر: ۲۳۱۱۶۰
  • ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۰۸
بانک ملت در قالب طرح «رشد» وام ۲۰۰ میلیون‌تومانی را برای مشتریانش تدارک دیده است. این وام به دارندگان حساب سپرده قرض‌الحسنه تعلق می‌گیرد و سود آن بین یک تا ۲۳ درصد متغیر است.

به گزارش شهرآرانیوز، بانک ملت در قالب طرح «رشد» وام ۲۰۰ میلیون‌تومانی را برای مشتریانش تدارک دیده است. این وام به دارندگان حساب سپرده قرض‌الحسنه تعلق می‌گیرد و سود آن بین یک تا ۲۳ درصد متغیر است.

افرادی که به دریافت وام ۲۰۰ میلیون‌تومانی بانک ملت تمایل دارند، باید حداقل سه ماه و حداکثر شش ماه از زمان ایجاد میانگین حسابشان گذشته باشد. در صورتی که فرد با حساب کوتاه‌مدت خود برای این تسهیلات درخواست داده باشد، از زمان ایجاد میانگین حساب، به اصل سپرده وی سود پنج‌درصدی تعلق خواهد گرفت.

دریافت این تسهیلات با ارائه ضامن رسمی امکان‌پذیر خواهد بود. بعد از واریز مبلغ وام، حداکثر ۶۰ ماه زمان برای بازپرداخت آن وجود دارد. لازم به ذکر است که این تسهیلات به افراد حقوقی نیز پرداخت می‌شود و سقف آن برای این گروه تا یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افزایش پیدا می‌کند. در صورتی که افراد حقیقی و حقوقی مایل به ادامه فرایند دریافت وام نباشند، امکان انتقال امتیاز آن به دیگران را دارند.

با درنظرگرفتن سقف وام برای افراد حقیقی، حداکثر نرخ سود و مدت بازپرداخت، میزان هر قسط به ۵ میلیون و ۶۳۸ هزار و ۹۴ تومان می‌رسد. کل سود وام، ۱۳۸ میلیون و ۲۸۵ هزار و ۶۵۳ تومان و جمع رقم تسهیلات و سود آن ۳۳۸ میلیون و ۳۶۵ هزار و ۶۵۳ تومان خواهد بود.

منبع: اقتصادآنلاین

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.