صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد مصوبات و موضوعات مطرح شده در صحن علنی امروز شورا را تشریح کرد.

موسی الرضا حاجی بگلو در گفتگو با خبرنگار شهرآرانیوز اظهار کرد: در ابتدای یکصدوشانزدهمین صحن علنی شورا، حسب وظیفه و رسالت نظارتی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس بر عملکرد شهرداری، شاهد طرح سوال از شهردار بودیم.

وی ادامه داد: بر این اساس آقای منصوریان رییس کمیسیون فرهنگی شورا طرح سوالی را در خصوص سیل اخیر از آقای قلندر شهردار مشهد داشتند که از پاسخ قانع نشدند.

حاجی بگلو افزود: به دلیل اینکه مقرر شد بررسی بیشتری در این خصوص انجام و گزارش دستگاه‌های نظارتی در خصوص سیل اخیر به شورا ارسال شود، قرار شد این موضوع فعلا مسکوت بماند و در صورتی که پس از گزارش، یک‌سوم اعضا به جمع بندی نهایی برسند و برای استیضاح امضا کنند، شرایط استیضاح شهردار فراهم خواهد شد.

سخنگوی شورای شهر همچنین گفت: در ادامه این جلسه، لایحه نامگذاری تعدادی از معابر به نام شهدای گرانقدر در دستورکار قرار گرفت که به تصویب رسید. همچنین لایحه ساخت، احداث و بازنگری طرح پهنه غربی چهل‌بازه و قلعه وکیل‌آباد نیز مطرح و مقرر شد شهرداری از طریق فراخوان عمومی (مناقصه) اقدام قانونی لازم را به عمل آورد.

حاجی‌بگلو همچنین در خصوص تعیین جانشین هاشم دائمی، عضو شورای شهر مشهد، عنوان کرد: هنوز در این خصوص ابلاغیه رسمی به شورای شهر نداشتیم تا جانشین معرفی شود، اما هرچه قانون به ما اعلام کند، تمکین خواهیم کرد. براساس قانون شورا‌ها تعیین جانشین بین دو تا ۶ ماه زمان دارد که هنوز به اتمام نرسیده است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.