صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

توقف خط‌تولید محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی

  • کد خبر: ۲۳۳۴۳۷
  • ۲۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۴۴
بنابر اعلام روابط عمومی سازمان غذا و دارو، خط‌تولید محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی به منظور بررسی بیشتر متوقف و دستور قطع توزیع و مصرف تمامی سری‌های ساخت آن به سراسر کشور ابلاغ شد.

به گزارش شهرآرانیوز، پس از دریافت اولین گزارش‌ها مبنی بر ایجاد برخی مشکلات و عوارض پس از مصرف محلول دیالیز صفاقی یک شرکت دارویی در ۱۷ خرداد، بررسی موضوع به سرعت در دستور کار ادارات کل تخصصی مرتبط سازمان غذا و دارو قرار گرفته و دستور توقف تولید، توزیع و مصرف تمامی سری ساخت تولیدی این محصول تا زمان بررسی آزمایشات دقیق‌تر در سطح کشور صادر شد.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو تصریح کرده است: هم‌زمان به منظور بررسی دقیق‌تر، دو تیم کارشناسی متخصص حوزه فرایند‌های تولید و آزمایشگاه برای بررسی لازم در خصوص مشکلات گزارش‌شده بلافاصله به محل تولید اعزام شدند و به محض مشخص‌شدن نتیجه بررسی‌ها، اطلاع‌رسانی مقتضی در مورد آن صورت خواهد گرفت.

روابط عمومی سازمان غذا و دارو با تاکید بر اینکه این سازمان به عنوان نهاد عالی تنظیم‌گر و ناظر، کیفیت محصولات سلامت‌محور و سلامت مردم عزیز را خط‌قرمز خود دانسته و به هیچ وجه از آن عدول نمی‌نماید، وظیفه خود می‌داند حسب دستور ریاست سازمان باجدیت و بدون هیچ ملاحظه‌ای، الزامات تخصصی کیفی در مورد پایش تمامی محصولات را مدنظر قرار داده و اقدامات قانونی متناسب انجام گردد.

منبع: مهر

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.