ترافیک سنگین پیرامون حرم امام‌رضا(ع) در روز انتخابات (۸ تیر ۱۴۰۳) خبر جدید تأمین‌اجتماعی برای بازنشستگان | مبلغ متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تأمین‌اجتماعی به‌زودی پرداخت می‌شود (۸ تیر ۱۴۰۳) زلزله نسبتاً شدیدی اردبیل را لرزاند (۸ تیر ۱۴۰۳) آیا مبتلایان به آستیگمات چشمی با لیزیک درمان می‌شوند؟ آیا تنهایی خطر سکته مغزی در سالمندان را افزایش می‌دهد؟ جزییات ربودن مرد جوان توسط ۲ شرور خطرناک اعترافات تکان دهنده مردی که پسرش را به قتل رساند مجازات قانونی پرداخت نکردن شارژ ساختمان چیست؟ آیا رسانه‌های اجتماعی نوجوانان را افسرده می‌کند؟ دستگیری اعضای باند جعل و فروش مدارک تحصیلی دانشگاه آزاد سرقت‌ میلیاردی باند زنان سارق با نوشیدنی بیهوشی در مشهد! لوازم آرایش فاسد شده چه آسیبی به پوست ما می‌زند؟ + جزئیات سقف قیمت بلیت پرواز‌های داخلی اعلام شد ۵ توصیه راهگشا برای کسانی‌ که در آزمایشات پزشکی، دچار اضطراب می‌شوند پیش‌بینی هواشناسی مشهد و خراسان‌رضوی (پنجشنبه، ۷ تیر ١۴٠٣) | کاهش چهار تا هفت‌درجه‌ای دمای روزانه معاون رئیس‌جمهور در آیین میثاق خدمت در مشهد: ۱۹۲ هزار نفر در دولت سیزدهم استخدام دستگاه‌های دولتی شدند + فیلم مبلغ ۳ میلیون تومان علی‌الحساب متناسب‌سازی به حساب بازنشستگان واریز شد + جزئیات (۷ تیر ۱۴۰۳) اعترافات مردی در مشهد که با تحریک دامادش دست به جنایت زده بود + عکس ۴ فایده شگفت‌انگیز نوشیدن آب گرم
سرخط خبرها

۱۳۶ پروژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در طی ۳ سال اخیر افتتاح شد

  • کد خبر: ۲۳۳۴۹۵
  • ۲۴ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۰
۱۳۶ پروژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد در طی ۳ سال اخیر افتتاح شد
رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در طی ۳ سال اخیر و در زمان فعالیت دولت مردمی سیزدهم، ۱۳۶ پروژه این دانشگاه با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومان افتتاح شده است.

به گزارش شهرآرانیوز، دکتر محمود شبستری در دومین روز اجلاس روسای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی سراسر کشور، اظهار کرد: امروز ۱۰۹ پروژه شاخص استان با حضور سرپرست ریاست جمهوری افتتاح می‌شود که ۲۳ پروژه آن مرتبط با حوزه سلامت است.

وی تصریح کرد: یکی از شاخص‌ترین پروژه‌های سلامت‌محور امروز، که به بهره‌برداری می‌رسد مرکز تخصصی سرطان امام رضا (ع) بوده، پروژه‌ای که در زیربنای ۵ هزار مترمربعی ساخته شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد ادامه داد: این پروژه‌ها شامل ۴ پروژه بهداشتی، ۱۹ پروژه درمانی و ۳ بیمارستان بزرگ از جمله مرکز درمانی گلبهار و تجهیزات آنژیوگرافی، ام آر آی و سی تی اسکن بوده و برای این پروژه‌ها بالغ بر ۴ هزار همت هزینه شده است.

شبستری با بیان اینکه پس از شهادت شهید رئیسی اعلام شد که خدمت ادامه دارد افزود: از همان زمان تاکنون ۲۲ پروژه در دانشگاه علوم پزشکی مشهد افتتاح شده که شاخص‌ترین آن مجتمع ۵۵ هزار مترمربعی شهید دکتر خو‌ارزمی بوده و در کنار آن نیز باید به پژوهشگاه شهید آیت الله رئیسی اشاره کرد، پژوهشگاهی که با به‌روزترین امکانات و تجهیزات پژوهشی فعال شده است.

وی اضافه کرد: همچنین در طی ۳ هفته گذشته پروژه‌های بزرگ و سرمایه‌ای با اعتبار ۷ هزار میلیارد افتتاح شده و مجموع پروژه‌های افتتاح شده در طی ۳ سال اخیر نیز ۱۳۶ پروژه دانشگاه علوم پزشکی مشهد با اعتبار ۲۰ هزار میلیارد تومان به بهره‌برداری رسیده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد تأکید کرد: در هفته دولت ۴۰ پروژه در استان به بهره‌برداری می‌رسد که تعداد بسیاری از آنها مرتبط با حوزه سلامت است.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
نظرسنجی
شما به کدام نامزد انتخابات ریاست جمهوری رای می دهید؟
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->