صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

۱۱ هزار سفر با دوچرخه‌های بایدو در یک هفته گذشته

  • کد خبر: ۲۳۴۰۲۱
  • ۲۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۵
مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد از افزایش تعداد کاربران و میزان سفر با دوچرخه‌های بایدو طی هفته گذشته خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز، قاسم طاهری، مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های شورای اسلامی شهر در دوره ششم و تأکید شهردار، ترویج فرهنگ دوچرخه‌سواری است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر ۱۶۹ ایستگاه بایدو با بیش از هزار دستگاه دوچرخه دارای قفل هوشمند در نقاط مختلف شهر فعال هستند، اظهار کرد: خوشبختانه با فرهنگ‌سازی انجام‌شده طی هفته گذشته هم در میزان استفاده از دوچرخه‌های بایدو و هم تعداد کاربران شاهد افزایش بوده‌ایم.

مدیرعامل شرکت توسعه ارتباطات ترافیکی شهرداری مشهد اضافه کرد: بر اساس آمار در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۹ خردادماه، بیش از ۴۱ هزار و ۵۶ کاربر در سامانه بایدو ثبت‌نام کرده و از دوچرخه‌های بایدو استفاده می‌کردند، اما این آمار طی هفته گذشته (۲۰ الی ۲۵ خردادماه) به ۴۱ هزار و ۸۰۴ کاربر افزایش پیداکرده است.

طاهری ادامه داد: همچنین در بازه زمانی ۱۲ تا ۱۹ خردادماه بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ سفر از طریق شبکه دوچرخه‌های اشتراکی بایدو انجام‌ شده بود که این رقم طی هفته گذشته، به ۱۱ سفر افزایش‌ یافته است.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.