صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد گفت: در بازه‌ای دوساله، از پروژه موزه دفاع مقدس بهره‌برداری می‌شود و برای آن، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل پروژه‌های عمرانی شهرداری در نظر گرفته شده است. 

به گزارش شهرآرانیوز، محمدهادی محمدی‌مقدم امروز، ۱۹ تیر ۱۴۰۳، در مراسم آغاز عملیات اجرایی احداث ساختمان اصلی مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس اظهار کرد: بعد از هشت‌،نه ماه رفت‌و‌آمد کارشناسی برای احداث فاز دو باغ‌موزه دفاع مقدس و بعد از شروع زنجیره در شورای چهارم با واگذاری زمین به باغ‌موزه و بعد در دوره پنجم با ساخت فاز اول، کار شروع شد.

وی بیان کرد: با همیاری شورای شهر توانستیم مصوبه ساخت ساختمان اصلی را بگیریم و فرمانداری نیز به‌سرعت مصوبه را تأیید کردند.

محمدی‌مقدم عنوان کرد: سرمایه‌گذار این بنای هفت‌هزارمتری سرمایه‌گذار خوش‌نام آقای حسین‌ علیزاده، از انبوه‌سازان برتر کشور، هستند. این سرمایه‌گذار ۲۰ هزار واحد مسکونی در شهر مشهد ساخته که برای ما مهم بود کار را به کدام پیمانکار و سرمایه‌گذار واگذار کنیم.

معاون شهردار و رئیس سازمان اقتصادی، سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: از این پروژه در بازه‌ای دوساله بهره‌برداری می‌شود و امیدواریم این اتفاق به‌موقع رخ دهد. معاونت عمرانی شهرداری نظارت عالی را برعهده دارند و برای این پروژه، ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار از محل پروژه‌های عمرانی شهرداری در نظر گرفتیم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.