صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

پایه اصلی در جامعه توجه به مفهوم خانواده است

  • کد خبر: ۲۵۱۷۷۵
  • ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۶
نایب‌رئیس کمیسیون عمران، حمل‌ونقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد مقدس گفت: جدا از الفاظ زن‌ و مرد، مفهوم خانواده باید به عنوان مسئله اصلی مدنظر قرار گیرد.

به گزارش شهرآرانیوز، ایمان فرهمندی امروز (۲۹ شهریور ۱۴۰۳) در هشتادوششمین جلسه کمیسیون ویژه بانوان و خانواده که با موضوع «تبادل تجربیات معاونت زنان ریاست‌جمهوری در دولت سیزدهم و کمیسیون ویژه بانوان و خانواده شورای شهر مشهد مقدس» در اتاق جلسات شورای اسلامی شهر مشهد برگزار شد، ضمن تبریک ایام ولادت پیامبر رحمت(ص) و امام صادق(ع) تأکید کرد: در کمیسیون ویژه امور بانوان و خانواده، به نظر می‌رسد صرف‌نظر از الفاظ زن‌ و مرد، مسئله اصلی خانواده است و بعد الفاظ زن‌ و مرد به وجود می‌آیند که لازم است به این پایه اصلی توجه کنیم.

فرهمندی با اشاره به راه‌اندازی باشگاه «مانا» بیان کرد: در کنار خانواده باید به فرزندان و نسل آینده نیز توجه کنیم تا رشد و آگاهی لازم را دریافت کنند.  

وی با تأکید بر این مطلب که امور فرهنگی زمان‌بر و پرچالش است، گفت: صبر بر اجرای برنامه‌ها در طول زمان مهم است که خسته نشویم. ممکن است از اجرای برنامه‌ها در مقابل نقد‌ها و زمان‌بربودن آن‌ها خسته شویم که لازم است استقامت داشته و کوتاه بیاییم.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.