صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

باشگاه استقلال به دنبال بخشش چشمی برای دربی

  • کد خبر: ۲۵۱۹۶۳
  • ۳۱ شهريور ۱۴۰۳ - ۱۸:۱۲
باشگاه استقلال در تلاش است کمیته انضباطی را با بازبینی فیلم بازی برای بخشش چشمی متقاعد کند تا این بازیکن در دربی به میدان برود.

به گزارش شهرآرانیوز، بعد از تساوی دیدار استقلال مقابل نساجی در دیدار پر افت خیز این دو تیم، باشگاه استقلال و بازیکن این تیم در فضای مجازی نسبت به قضاوت علی صفایی در این دیدار اعتراض داشتند. این اعتراض استقلالی‌ها با بیانیه رسمی باشگاه نساجی همراه بود.

بعد از انتشار بیانیه مازنی ها،   رسانه رسمی باشگاه استقلال نیز با انتشار یک، جوابیه‌ای برای رقیب خود منتشر کرد: «با توجه به اشتباهات کوبل داوری در جریان دیدار استقلال و نساجی که منجر به نادیده گرفتن دو ضربه پنالتی به سود استقلال و اخراج ناعادلانه روزبه چشمی گردید، باشگاه استقلال با استفاده حق قانونی خود مراتب اعتراض و شکایت خود را به فدراسیون فوتبال ارسال کرد، اما در اوج ناباوری مدیران باشگاه نساجی به اقدام باشگاه استقلال جهت دفاع از حقوق خود معترض شده و بیانیه‌ای را صادر کردند. باشگاه استقلال با استناد به قوانین، خود را موظف به دفاع از حقوق تضییع شده تیم فوتبال بزرگسالان خود می‌داند و برای این امر، از کسی اجازه نمی‌گیرد. در پایان به هواداران باشگاه بزرگ استقلال اعلام می‌نماییم که این باشگاه ضمن احترام به کلیه باشگاه‌ها و با رعایت کامل قوانین مصوب، همچنان موضوع اعتراض خود را از مراجع مربوطه پیگیری خواهد کرد.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.