احتمال غیبت دو ستاره خارجی استقلال در دربی علیپور جایگاه خود را در ترکیب اصلی پرسپولیس پیدا کرد منچستریونایتد با آلگری وارد مذاکره شد چالش جواد نکونام برای انتخاب جانشین کاپیتان دوم استقلال آیا ارونوف به بازی دربی می‌رسد؟ گاریدو افشاکننده ترکیب تیم پرسپولیس را تهدید به اخراج کرد بازگشت کریم باقری به پرسپولیس؟ حضور زبیر نیک‌‎نفس در دربی قطعی است احتمال برگزاری دیدار استقلال-النصر در ورزشگاه تختی امید هیئت‌مدیره استقلال به پرسپولیس! | کاش دربی را ببازیم ادعای وزارت راه در خصوص جایزه آرین سلیمی: زمین معارض ندارد! آمادگی تیم ملی ایران برای رویارویی با فرانسه در جام جهانی فوتسال ۲۰۲۴ + فیلم میزبانی بازی‌های ملی؛ از پتانسیل‌های بزرگ تا شکست‌های مدیریتی اجرای ترکیب چرخشی در پرسپولیس جاسوس پرسپولیس پیدا شد؟ گاریدو پاختاکور را به دربی ترجیح می‌دهد رضایت گاریدو از فرجی| فرشاد در دربی؟ پخش زنده بازی رئال مادرید و اسپانیول (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین نتیجه و ویدئو خلاصه بازی لیورپول و بورنموث (۳۱ شهریور ۱۴۰۳) | دیاز، سلاح جدید آنفیلد تاریخ و ساعت بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال | تلاش شاگردان شمسایی برای صدرنشینی
سرخط خبرها

احتمال برگزاری دیدار استقلال-النصر در ورزشگاه تختی

  • کد خبر: ۲۶۰۰۱۳
  • ۰۱ مهر ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۴
احتمال برگزاری دیدار استقلال-النصر در ورزشگاه تختی
شنیده‌ها حاکی از این است که در صورت تایید AFC دیدار استقلال و النصر در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد.

به گزارش شهرآرانیوز، احمد دنیامالی، وزیر ورزش و جوانان امروز (یکشنبه) با حضور در مجموعه ورزشی تختی از زمین فوتبال در حال بازسازی این ورزشگاه و دیگر بخش‌های مجموعه تختی بازدید کرد.

در جریان این بازدید که سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش، علی جوادی مدیرکل ورزش و جوانان استان تهران و شکیبا مهر مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی حضور داشتند، وزیر ورزش و جوانان، بازسازی این مجموعه براساس استاندارد‌های کنفدراسیون فوتبال آسیا را مورد تأکید قرار داد و گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته، استانداردسازی ورزشگاه‌های کشور جزو اولویت‌هاست و این کار به منظور بهره‌مندی از حضور تماشاگران به‌عنوان سرمایه اصلی ورزش انجام خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت این مجموعه برای ورزش کشور در میزبانی از رویداد‌های مختلف اظهار داشت: باید نور، چمن، سازه‌های سقف تماشاگران و سایر بخش‌های مورداستفاده به طور دوره‌ای مورد بررسی قرار بگیرد.

در ادامه این بازدید، مشاور و مسئولان مجموعه راجع به سازه سقف سکوی تماشاگران و کابل‌های کششی و سبک‌سازی آن توضیحاتی ارائه کردند.

دنیامالی همچنین پس از بازدید از جایگاه VIP، از نزدیک زمین چمن را هم مورد بررسی قرار داد و سؤالاتی را درباره وضعیت این زمین از پیمانکار مطرح کرد.

بازدید از اتاق VAR، رختکن تیم‌ها و اتاق نشست خبری از دیگر بخش‌های بازدید شده وزیر ورزش در این حضور دو ساعته بود.

بر اساس این گزارش، قرار است پیش از دیدار تیم‌های پرسپولیس و چادرملوی یزد و همچنین دیدار استقلال ایران - النصر عربستان ناظران سازمان لیگ و AFC این ورزشگاه را مورد بررسی قرار دهند و در صورت تأیید شرایط، ورزشگاه تختی میزبانی این دو بازی را برعهده خواهد گرفت.

همچنین دنیامالی از بخشی از بزرگراه شهید شوشتری که قسمتی از آن از کنار مجموعه ورزشی تختی عبور می‌کند، بازدید کرد. این پروژه عمرانی یکی از مهمترین پروژه‌های شرق تهران است که تأثیر زیادی در سبک‌سازی ترافیک شرق تهران خواهد داشت.

منبع: خبرورزشی

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->