صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی از پیش‌بینی رگبار پراکنده و وزش باد شدید در برخی از استان‌های کشور خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ صادق ضیاییان اظهار کرد: امروز (اول مهر) در برخی مناطق آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان و غرب مازندران رگبار باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

او ادامه داد: دوشنبه و سه شنبه (۲ و ۳ مهر) در برخی مناطق واقع در شمال استان‌های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

رئیس مرکز پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوای سازمان هواشناسی کشور اضافه کرد: چهارشنبه و پنج شنبه (۴ و ۵ مهر) در برخی مناطق اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان رگبار باران، گاهی رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد.

او ادامه داد: امروز و فردا در نوار شرقی، سه‌شنبه در نوار شرقی، غرب و جنوب غرب، چهارشنبه و پنج‌شنبه در مناطقی از شرق، شمال شرق، جنوب غرب و استان‌های واقع در دامنه‌های جنوبی البرز در بعضی ساعت‌ها وزش باد به نسبت شدید و در برخی مناطق خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در ادامه گفت: از امروز تا سه شنبه در بیشتر مناطق نیمه شمالی کشور افزایش نسبی دما رخ می‌دهد. از اواخر وقت سه‌شنبه تا صبح پنج‌شنبه خلیج فارس و دریای خزر مواج خواهد شد.

او درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۲ مهر) صاف، وزش باد در بعد از ظهر با افزایش ابر و افزایش باد با حداقل و حداکثر دمای ۲۲ و ۳۳ درجه سانتیگراد و پس فردا (۳ مهر) صاف، وزش باد، در بعد از ظهر با افزایش باد، گاهی وزش باد شدید با کمترین و بیشترین دمای ۲۳ و ۳۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ضیاییان در پایان اظهارکرد: طی فردا و پس فردا شهرکرد با کمینه دمای ۶ درجه سانتیگراد و اهواز و بوشهر با بیشینه دمای ۲۷ و ۲۸ درجه سانتیگراد خنک‌ترین و گرم‌ترین مرکز استان‌ها خواهند بود.

منبع: ایسنا

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.