صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

توانشهر

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

رصد نظرات شهروندان در سامانه ۱۳۷

  • کد خبر: ۲۸۳۵۰
  • ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۱
مدیرعامل سازمان پارک ها و فضای سبز شهرداری مشهد گفت: رصد نظرات شهروندان در پیگیری الویت های کاری و برنامه ریزی ها نقش به سزایی دارد
به گزارش شهرآرانیوز، احمدرضا سلامی  افزود: سامانه ۱۳۷ با تکیه بر اهمیت اصول شهروند مداری در ساختار شهرداری فعال شده و به نحو مطلوبی زمینه ساز افزایش مشارکت‌های مردمی شده است.

وی این سامانه را یکی از بهترین روش‌های ارتباط مستقیم شهروندان با شهرداری در راستای مشارکت آنان در اداره شهر دانست و افزود: از طریق این سامانه نظارت شهروندان بر امور، مشارکت در تصمیم گیری‌های شهری، کاهش مراجعات حضوری، افزایش اثربخشی خدمات ارائه شده و تشخیص اولویت‌های برنامه‌های شهری، شکل گرفته است.

مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری مشهد دستیابی به اهداف سازمانی را در گرو ارتباط مدیران با مردم دانست و بیان کرد: افزایش تعداد تماس‌های تلفنی شهروندان با سامانه ۱۳۷ نشان دهنده اعتماد مردم به این سامانه و پاسخگویی مناسب مدیران شهری به مشکلات مردم است.

سلامی با اشاره به این که طی سال گذشته هزار ۲۷۵ تماس با مضامین مربوط به این سازمان ارجاع شده است، خاطرنشان کرد: از این تعداد ۲۴۲ پیام مربوط به پارک‌های موضوعی دانش، گل ها، مینیاتوری، ریحانه و ... بوده است.

وی اضافه کرد: همچنین کاشت نهال، تعمیر و نگهداری از تجهیزات بوستان‌ها و نگهداری از فضای سبز یکی از مهم‌ترین محور‌های تماس‌های مردمی طی سال گذشته است.
 
منبع:پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.