نشان «مشهد الرضا(ع)»؛ معرف جایگاه مشهد بعنوان پایتخت معنوی ایران دکتر علم‌الهدی در مراسم نشان مشهدالرضا(ع): تربیت سیاسی در جمهوری اسلامی از گهواره شروع می‌شود| شهید رئیسی خود را گزینه بدیل قدرت نمی دانست + فیلم اهدای نشان ویژه مشهدالرضا(ع) به رئیس جمهور شهید | دکتر علم الهدی دیپلم افتخار گرفت + فیلم شهردار مشهد در مراسم نشان مشهد‌الرضا(ع): روز مشهد، روز گمشده این شهر بود ناصحی در مراسم نشان مشهدالرضا(ع): می‌توان مشهد را به الگویی جهانی در مدیریت شهری بر پایه ارزش‌های معنوی تبدیل کرد نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: لزوم بازآفرینی هویت مشهد در ابعاد مختلف شهر پژمان‌فر: مشهد، مرکز ایران اسلامی است نشان مشهد، نشان امام‌رضا(ع) است تأکید فرماندار مشهد مقدس بر تعاملات بین‌بخشی منظم و منطقی بین فرمانداری و شهرداری این قونیه، بی‌شمس نمی‌شود احتمال بارش شدید فلافل و خاطره‌های غصه‌دار هجرتی که ۳۰‌سال از آن می‌گذرد من بچه‌ میلانم رویداد نشان مشهدالرضا(ع) نیازمند اقدامات زیربنایی است نشان مشهدالرضا(ع)، زمینه‌ساز توسعه پایدار مشهد در سطح بین‌المللی نشان مشهدالرضا (ع) ابزاری برای تقویت هویت و احساس تعلق شهروندان به این شهر است رئیس اداره امور اجرایی دبیرخانه شهر هوشمند: دستاورد‌های مشهد مدیون اقدامات تاثیرگذار مفاخر شهر است معاون دادستان مرکز استان خراسان رضوی: نشان مشهدالرضا(ع) یکی از مصادیق مهم رشد و توسعه شهری است نشان مشهدالرضا(ع) شکاف بین‌نسلی را برطرف می‌کند کاهش زمان صدور مجوز‌های پروانه ساختمانی در مشهد، به ۵۹ روز دعوت شهردار مشهد مقدس از عموم شهروندان مشهدی برای ایده‌پردازی مشهد آینده
سرخط خبرها

راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۸۰۹۷
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد برای تکریم بیشتر شهروندان، به راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» برای کاهش زمان انتظار مخاطبان پشت خطوط خود اقدام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به عنوان خط مقدم ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، در طول ۲۴ سال فعالیت مستمر خود، توانسته است اعتماد شهروندان را جلب نموده و هر ساله، بر تعداد مخاطبان خود بیافزاد.

وی ادامه داد: وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و یا ایجاد محدودیت‌های ترافیکی حاصل از اجرای پروژه‌های شهری، در یک بازه زمانی خاص، به میزان قابل توجهی، بر تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ می‌افزاید و گاه باعث بالا رفتن مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط این مرکز برای اتصال به کارشناسان واحد دریافت، می‌شود.

رمضانی فرخد گفت: در همین راستا، برای کاهش تعداد افراد در انتظار و پشت خطی و همچنین برای کاهش مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط تلفن سه رقمی مرکز ۱۳۷، در مواقع بحرانی، با رسیدن مدت زمان انتظار شهروند به ۳ دقیقه، شهروند می‌تواند از سرویس تماس متقابل استفاده نموده و با اعلام شماره تلفن خود و پایان دادن ارتباط، منتظر تماس کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری بماند.

وی با اشاره به اینکه، اجرای این طرح، افزایش رضایتمندی شهروندان از ۱۳۷ و مدیریت شهری را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: در ادامه، در سریعترین زمان ممکن و طی همان روز، کارشناسان این مرکز با شهروند مربوطه تماس گرفته و نسبت به راهنمایی، پاسخ به سئوالات و یا ثبت درخواست ها، انتقادات و پیشنهاد‌های شهری وی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه در شهرداری جهت پاسخگویی و انجام، اقدام می‌نمایند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->