فراخوان ثبت‌نام راهنمای‌زائر افتخاری ویژه دهه پایانی صفر در مشهد درباره محبوبیت مهندس جواد شهرستانی شهردار دهه چهل مشهد بلعیدن موادمخدر در مشهد، سوداگر مرگ را راهی بیمارستان کرد (۱۸ تیر ۱۴۰۳) در یکصدوهجدهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر مشهد مقدس (دوشنبه، ۱۸ تیر ۱۴۰۳) چه گذشت؟ | موحدیان: رئیس‌جمهور منتخب توجه ویژه به مشهد داشته باشد + فیلم سخنگوی شورای اسلامی شهر مشهد: رئیس جمهور منتخب همانند شهید جمهور به جبهه مقاومت کمک کند تعامل با مردم و دفاع از مدیریت شهری | ماموریت‌های اداره کل حقوقی شهرداری مشهد «تقاطع چهارسطحی آزادگان» در مشهد؛ کلان‌پروژه‌ای بی‌نظیر در شرق کشور ترافیک سنگین در بزرگراه شهید چراغچی، خیابان شیرازی و پیرامون حرم امام‌رضا(ع) (۱۸ تیر ۱۴۰۳) اعمال‌قانون ۱۶۳۶ خودروی حادثه‌ساز در مشهد | ۶۰ نفر در تصادفات ۲۴ ساعت گذشته مصدوم شدند (۱۸ تیر ۱۴۰۳) کیفیت هوای چهار منطقه کلانشهر مشهد امروز «پاک» است (۱۸ تیر ۱۴۰۳) علت لغو قطار مشهد به سرخس در شامگاه گذشته (۱۷ تیر ۱۴۰۳) چه بود؟  پلمب واحد‌های صنفی مزاحم و انبار‌های ضایعات متخلف در مشهد انتصاب سرپرست اداره کل حوزه شهردار و امور شورای اسلامی شهر مشهد مقدس ثبت نام بیش از ۲۹ هزار خانواده مشهدی در سامانه سرویس مدارس «سپند» (۱۷ تیر ۱۴۰۳) آمادگی مشهد برای برگزاری مراسم‌های دهه اول محرم اکران تصاویر خادمان حسینی در قاب مفاخر در مشهد حمایت از ۵٠٠ ایستگاه صلواتی در قالب طرح «حسینیه‌ای به وسعت شهر» در مشهد روایتی تاریخی از هجوم به زائران و مجاوران حرم‌رضوی در محرم ۹ قرن پیش برگزاری جلسه هماهنگی ستاد اربعین شهرداری مشهد شهروند خبرنگار | درخواست بهسازی پیاده رو بین سیدرضی ۲۵ و ۲۷ مشهد + پاسخ بهره‌برداری از مرکز دندانپزشکی شهرداری مشهد تا یک ماه دیگر
سرخط خبرها

راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد

  • کد خبر: ۲۸۰۹۷
  • ۰۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸
راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» در مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری مشهد برای تکریم بیشتر شهروندان، به راه‌اندازی «سرویس تماس متقابل» برای کاهش زمان انتظار مخاطبان پشت خطوط خود اقدام کرد.
به گزارش شهرآرانیوز، احمد رمضانی فرخد با اعلام این خبر افزود: مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷، به عنوان خط مقدم ارتباط شهروندان با مدیریت شهری، در طول ۲۴ سال فعالیت مستمر خود، توانسته است اعتماد شهروندان را جلب نموده و هر ساله، بر تعداد مخاطبان خود بیافزاد.

وی ادامه داد: وقوع حوادث و بحران‌های طبیعی و غیر طبیعی و یا ایجاد محدودیت‌های ترافیکی حاصل از اجرای پروژه‌های شهری، در یک بازه زمانی خاص، به میزان قابل توجهی، بر تعداد تماس‌های شهروندان با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ می‌افزاید و گاه باعث بالا رفتن مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط این مرکز برای اتصال به کارشناسان واحد دریافت، می‌شود.

رمضانی فرخد گفت: در همین راستا، برای کاهش تعداد افراد در انتظار و پشت خطی و همچنین برای کاهش مدت زمان انتظار شهروندان در پشت خط تلفن سه رقمی مرکز ۱۳۷، در مواقع بحرانی، با رسیدن مدت زمان انتظار شهروند به ۳ دقیقه، شهروند می‌تواند از سرویس تماس متقابل استفاده نموده و با اعلام شماره تلفن خود و پایان دادن ارتباط، منتظر تماس کارشناسان مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ شهرداری بماند.

وی با اشاره به اینکه، اجرای این طرح، افزایش رضایتمندی شهروندان از ۱۳۷ و مدیریت شهری را در پی خواهد داشت، اضافه کرد: در ادامه، در سریعترین زمان ممکن و طی همان روز، کارشناسان این مرکز با شهروند مربوطه تماس گرفته و نسبت به راهنمایی، پاسخ به سئوالات و یا ثبت درخواست ها، انتقادات و پیشنهاد‌های شهری وی و ارجاع به حوزه‌های مربوطه در شهرداری جهت پاسخگویی و انجام، اقدام می‌نمایند.
 
منبع: روابط عمومی مرکز ۱۳۷ شهرداری مشهد
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->