صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

نوسازی ۲۰۰۰ تاکسی مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳

  • کد خبر: ۲۹۰۳۵۵
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد از نوسازی ۲۰۰۰ تاکسی تا پایان سال خبر داد.

به گزارش شهرآرانیوز؛ حسین حسامی با اعلام این خبر اظهار کرد: بحث برقی‌سازی اتوبوس‌ها و نوسازی ناوگان‌های تاکسیرانی مشهد مقدس مطرح بوده که برای نوسازی تاکسی‌ها و در حوزه حمل و نقل عمومی و ناوگان اتوبوس از اوراق دولت در سال‌های ۱۴۰۳ و ۱۴۰۴ پیگیری شده و در حال عملیاتی شدن است.

وی افزود: در کمیسیون بودجه برای سال ۱۴۰۴ برای بحث برقی‌سازی اتوبوس‌ها مصوبات خوبی را آماده کرده‌ایم و همکاران ما در سازمان اتوبوسرانی مذاکراتی را انجام داده‌اند که طی یک قرارداد این موضوع انجام و حدود ۲۴۰ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی مشهد اضافه می‌شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: همچنین برای بحث استفاده از ظرفیت‌های اتوبوس برقی نیز به زودی همکاران ما در اتوبوسرانی نشست تخصصی‌تری خواهند داشت. حدود ۴۰ میلیون نفر در سال وارد مشهد مقدس می‌شوند و در حوزه شهری نگاه خدماتی و ارائه خدمات زیارتی وجود دارد.

حسامی بیان کرد: بحث حمل و نقل درون‌شهری یکی از مهم‌ترین موضوعات است که از این رو در بحث نوسازی تاکسی آخرین مصوبه ما نوسازی ۲۰۰۰ دستگاه تاکسی بود اگرچه پیش‌بینی ۱۰ هزار دستگاه برای نوسازی تاکسی را داریم و برای سال ۱۴۰۳ نوسازی ۲۰۰۰  دستگاه تاکسی عملیاتی شده که از ظرفیت‌های گروه سایپا استفاده خواهیم کرد.

وی اضافه کرد: یکی از سیاست‌های ما حتماً نوسازی دستگاه‌های ناوگان شهری است و به سمت استفاده از خودرو‌های هیبریدی و برقی خواهیم رفت.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.