صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

واکنش علی کریمی به نتیجه دربی

  • کد خبر: ۲۹۰۳۶۳
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۱
علی کریمی بر این باور است که نتیجه دربی هیچ نقش تاثیر گذاری در ادامه کار دو تیم نخواهد داشت.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، علی کریمی، بازیکن سابق استقلال که اکنون در باشگاه کایسری اسپور ترکیه فوتبال بازی می‌کند، درباره اینکه نتیجه دربی چه خواهد شد این واکنش را نشان داد: «معتقدم نتیجه دربی ربطی به جدول ندارد. بازی خاصی است و آمادگی تیم‌ها مهم است. من فکر می‌کنم هر دو تیم آماده‌اند؛ هم استقلال و هم پرسپولیس شرایط مناسبی به لحاظ مهره و بحث فنی دارند. فقط استقلال به اندازه پرسپولیس آرامش ندارد و همین مسأله باعث می‌شود تا بازی غیر قابل پیش‌بینی از آب در بیاید.»

 کریمی در واکنش به این موضوع که همواره قبل از دربی‌ها برای استقلال حاشیه‌هایی ایجاد می‌شود این توضیح را داد: «همیشه برای استقلال چنین مسائلی به وجود می‌آید، اما بحث من این است که در آستانه دربی و بازی حساسی که پیش رو است، طرفین باید خویشتن‌داری کنند. اختلاف در تمام تیم‌ها وجود دارد، اما تفاوت این است که آنها موضوع را داخل خودشان حل می‌کنند، اما بحث استقلال به بیرون درز پیدا می‌کند و آرامش را از تیم می‌گیرد. امیدوارم با خویشتن‌داری طرفین، استقلال در بهترین شرایط به مصاف پرسپولیس برود.»


کریمی درباره اینکه چه شد نتوانست دوباره برای استقلال بازی کند نیز این واکنش را نشان داد: «خودم که علاقه داشتم و همیشه استقلال و بازی در این تیم را دوست دارم. اگر پنجره نقل و انتقالات کایسری باز بود، امکان داشت که انتقال صورت بگیرد و من هم پیراهن استقلال را بپوشم که متأسفانه این اتفاق رخ نداد. باشگاه استقلال و شخص سمیعی تمام تلاش خود را انجام داد تا انتقال رسمی شود، اما کایسری به دلایلی که گفتم، پاسخ نامه استقلال را نداد.»

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.