توافق هافبک سابق بارسلونا با زسکا چراغ سبز شزنی برای حضور در بارسلونا گلر سابق تیم ملی آلمان دستگیر شد بازگشت طارمی به ترکیب اصلی اینترمیلان مجمع عمومی فوق‌العاده باشگاه استقلال در روز دربی ۱۰۴ مهرداد محمدی رسما از دربی ۱۰۴ محروم شد جنجال اندریک در لالیگا زمان بازی ایران و مراکش در جام جهانی فوتسال | تلاش شمسایی برای فرار از حاشیه‌ها بلینگام، کلید انتقال آرنولد به رئال جهانبخش راهی اسکاتلند شد بازنشستگی زودهنگام واران حریف مهمدی در قهرمانی آسیا دوپینگی از آب درآمد | نقره ۸۲ کیلوگرم به ایران رسید تجربه مهاجمان پرسپولیس؛ کلید پیروزی گاریدو در دربی بیانیه رسمی فیفا درباره اتفاقات بازی ایران و فرانسه در جام جهانی فوتسال ازبکستان پخش زنده بازی رئال مادرید و آلاوس (۳ مهر ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین گاریدو: جای خالی ارونوف احساس نخواهدشد چرخش عجیب نکونام در خصوص داور دربی ۱۰۴ تنبیه انضباطی برای دو ستاره پرسپولیس چرا نام ارونوف از لیست دربی ۱۰۴ خط خورد؟ نقشه گاریدو برای تفکرات دفاعی نکونام
سرخط خبرها

ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس در دربی ۱۰۴ تهران

  • کد خبر: ۲۹۰۳۳۷
  • ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۹
  • ۱
ترکیب احتمالی استقلال برابر پرسپولیس در دربی ۱۰۴ تهران
تیم فوتبال استقلال باتوجه به محرومیت روزبه چشمی با چند تغییر به مصاف پرسپولیس می‌رود.

به گزارش شهرآرانیوز، جواد نکونام برای چیدن ۱۱ بازیکن اصلی خودش در دربی تهران به مشکل خورده است. باتوجه به اخراج روزبه چشمی در بازی قبلی این تیم، حالا کاپیتان دوم آبی‌ها از دربی ۱۰۴ محروم است و جواد نکونام برای پرکردن جای خالی این بازیکن باید دست به چند تغییر در ترکیب تیمش بزند.

البته این در شرایطی است که بلانکو هم این روز‌ها مصدوم است و نتوانسته با آمادگی کامل در تمرینات این تیم حاضر شود، همین هم باعث شده تا نکونام در پست مهاجم نوک با محدودیت مواجه شود.

بدین ترتیب احتمالا باید شاهد حضور ثابت آرمان رمضانی در این بازی باشیم.

باتوجه به شرایطی که استقلال دارد و فشار‌هایی که از سمت هواداران و کادر مدیریتی باشگاه روی جواد نکونام است، باید انتظار یک ترکیب محتاط از سوی این سرمربی را داشته باشیم.

با همه این احوال انتظار می‌رود سرمربی آبی‌ها تیمش را با ترکیب حسینی، مرادمند، سیلوا، زکی‌پور، جلالی، رضاییان، اندونگ، نیک نفس، کاکوتا، ماشاریپوف و رمضانی به میدان خواهد رفت.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
علی
Iran (Islamic Republic of)
۲۰:۳۰ - ۱۴۰۳/۰۷/۰۳
0
0
رمضانی چرا
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->