صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی گفت: آقای قلندرشریف منتخب تبصره ۲ هستند که در راستای توسعه خدمات شهری و زائرین از ایشان تقدیر صورت گرفته و شورای راهبری مدیریت توسعه ایشان را به عنوان دستگاه برتر معرفی کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، سیدمحمد موسوی با اشاره به جزئیات جشنواره شهید رجایی اظهار کرد: هرساله جشنواره «شهید رجایی» به مناسبت روز کارمند در هفته دولت برگزار و از مدیران و کارکنان دستگاه‌های اجرایی برتر که عملکرد مطلوبی داشتند، تقدیر می‌شود. 

معاون توسعه مدیریت سرمایه انسانی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی خراسان رضوی بیان کرد: ۲۷ سال است که به صورت کشوری این جشنواره برگزار می‌شود، اما زمان برگزاری جشنواره در هر استان بر اساس نظر شورای راهبری مدیریت توسعه هر استان متغیر است.

وی ادامه داد: سازمان استخدامی کشور، شاخص‌های عمومی و اختصاصی برای ارزیابی عملکرد در نظر گرفته است که بعد از ابلاغ، ما بر اساس آن‌ها، دستگاه‌های اجرایی برتر را انتخاب می‌‌کنیم و در ادامه، در جشنواره «شهید رجایی» مورد تقدیر قرار می‌گیرند. 

موسوی خاطرنشان کرد: در بخش‌نامه جشنواره «شهید رجایی» آمده است علاوه‌بر دستگاه‌های اجرایی که بر اساس ارزیابی عملکرد مورد تقدیر قرار می‌گیرند، بر اساس تبصره‌های ۱ و ۲ و با تشخیص شورای راهبری مدیریت توسعه خراسان رضوی که ریاست آن برعهده استاندار است، از سایر دستگاه‌ها که اقدامات ویژه‌ای در حوزه‌های اقتصاد مقاومتی، کسب‌وکار و حمایت از خانواده انجام داده‌اند نیز تقدیر می‌شود.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.