فرماندار مشهد: مدیریت شهری در خدمت‌رسانی طی دهه پایانی صفر سنگ تمام گذاشت ناصحی: فرهنگ میزبانی در مشهد با مشارکت مدیریت شهری ارتقا یافته است شهردار مشهد مقدس: مدیران ارشد عراق و ایران به خدمت‌رسانی ارزنده پرسنل شهرداری مشهد اذعان دارند خدمت‌رسانی خادمان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر یک حماسه بود بهره‌گیری از توان قرارگاه خاتم‌الانبیا (ص) در بهره‌برداری از فاز یک خط ۳ مترو مشهد راهکارهایی برای ارتقای شهرها رئیس کمیسیون شهرسازی شورای شهر مشهد: پلاک‌های قولنامه‌ای تهدیدی برای جان و مال شهروندان است اتمام مطالعات و طراحی مجموعه ورزشی «رضوان» در محله نوغان مشهد تا انتهای آذر ۱۴۰۳ تمجید مدیران ملی از خدمات شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر ۱۴۰۳ ویدئو| بررسی موضوع قلع بناهای ناایمن در نشست کارگروه پلاسکو در پژوهشکده ثامن برگزاری دومین جلسه کارگروه رفع موانع احداث میدان بار مرکزی در مشهد شورای راهبری مدیریت توسعه خراسان رضوی، شهرداری مشهد را دستگاه‌ اجرایی برتر اعلام کرد عملیات اجرایی ایمن‌سازی و اصلاح هندسی فاز تکمیلی بزرگراه پیامبراعظم (ص) آغاز شد تشرف ۱۵۶ هزار و ۹۹۲ نفر به حرم امام‌رضا(ع) در قالب طرح «قرار زیارت» اجرای نقاشی دیواری «از حماسه دیروز تا حماسه امروز» به مناسبت هفته دفاع مقدس در مشهد نوسازی ۲۰۰۰ تاکسی مشهد تا پایان سال ۱۴۰۳ قلندرشریف: مراودات دوجانبه بین دانشگاه و شهرداری مشهد باعث تسریع حل مسائل شهری می‌شود + فیلم «جمعه‌بازار خودرو» مشهد تعیین‌تکلیف شد | عملیات اجرایی احداث پروژه آغاز شده است آیت‌الله علم‌الهدی: توحید در عشق به اهل بیت (ع)، شاخص خدمت به این خاندان است | کشف و پرورش استعداد‌های نوجوانان در مداحی و مرثیه‌خوانی درباره پیشینه مزرعه قدیمی «مال‌آباد» | همزاد تاریخی مشهد در شمال شهر گلایه شهروندان مشهد از تخلف برخی نهاد‌ها و کسبه برای ایجاد سد معبر در فضای جای پارک | به نام عمومی، به کام خصوصی!
سرخط خبرها

خدمت‌رسانی خادمان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر یک حماسه بود

  • کد خبر: ۲۹۰۶۱۱
  • ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۶
خدمت‌رسانی خادمان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر یک حماسه بود
رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد گفت: خدمت‌رسانی خادمان شهرداری مشهد در دهه پایانی صفر، بلافاصله پس از پیاده‌روی اربعین شبیه یک حماسه بود.

به گزارش شهرآرانیوز، جاوید کیانی در آیین شکرانه خدمت که در تالار شهر مشهد برگزار شد گفت: خدمت در سراسر این سرزمین پهناور مورد رضایت خداوند‌است، اما در شهر امام رضا (ع) این خدمت یک حلاوت دیگری دارد، آن هم به زائران امام رضا (ع) و عزیزانی که به قصد زیارت وارد مشهد می‌شوند. این توفیقی است که خداوند به تمام آنها اهدا کرده و آنان را برای زیارت امام هشتم انتخاب کرده است.

وی با بیان گزارش عملکردی از وضعیت ستاد دهه پایانی صفر در شهرداری مشهد تصریح کرد: ستاد دهه آخر صفر کار خود را از اوایل اردیبهشت ماه سال جاری به صورت عملیاتی آغاز کرد. در این ستاد کمیته‌هایی تشکیل شد و این کمیته‌ها به آسیب‌شناسی خدمات در سال‌های گذشته پرداخته و ایرادات را برطرف کردند. دستورالعملی تهیه و تنظیم و به مجموعه ستاد دهه پایانی صفر که شامل مدیران مناطق و رؤسای سازمان‌های شهرداری بودند ابلاغ شد تا کار عملیاتی خود را آغاز کنند.

وی با اشاره آغاز سریع خدمت‌رسانی خادمان پس از بازگشت از حماسه خدمت‌رسانی در پیاده‌روی اربعین یادآور شد: در روز‌های پایانی ماه صفر پس از اینکه ماموریت همکارانم در نجف به پایان رسید، خسته، اما با عشق وارد مشهد شده و بلافاصله خدمت دیگری را در مشهد برای زائران امام رضا (ع) آغاز کردند تا یک حماسه خلق کنند.

کیانی اظهار کرد: ۵۸۰۰ پاکبان برای خدمترسانی، اتوبوسرانان، تاکسیرانان و همکارانم در قطار شهری با آمادگی کامل وارد عرصه خدمت شدند. آنچه در دهه پایانی صفر رخ داد که بسیار اهمیت دارد، هم‌افزایی و هم‌دلی همکارانم در حوزه‌های مختلف شهرداری در روز‌های پایانی ماه صفر است. همکارانم در تمام حوزه‌های مختلف شهرداری مشهد تلاش کردند تا میزبان شایسته‌ای برای زائران دهه پایانی صفر باشند. 

وی افزود: این همدلی موجب شد تا سایر نهاد‌های خدمترسان در مشهد و خراسان رضوی پای کار بیایند و همسو با مدیریت شهری اقدامات مخصوص به خود را انجام دهند. البته معتقدم تقدیر و تشکر کار من و مسئولان نیست، بلکه آن کسی که حتما و قطعا نسبت به این امر اقدام می‌کند و تشکر واقعی دارد، وجود پاک و مهطر امام رضا (ع) است.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این همراهی و همدلی در میان تمام مسئولان استانی زبان زد بود. در ساعت‌های مختلف شبانه روز و در زمان‌های خارج از عرف، همکارانم در صحنه و میدان حضور داشتند، قطعا اگر این همدلی نبود شاید شاهد حوادث ناگواری می‌بودیم. از همراهی خالصانه اعضای شورای شهر مشهد که تسهیل‌گری، همراهی و پشتیبانی از مدیران شهری داشتند تا موجب این هم‌افزایی شود نیز قدردانی می‌کنم. اعضای شورای شهر مشهد نیز در تمام روز‌های پایانی ماه صفر حضوری میدانی داشتند و پای خدمت به زائران امام رضا (ع) بودند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->