صفحه نخست

سیاست

اقتصاد

جامعه

فرهنگ‌وهنر

ورزش

شهرآرامحله

علم و فناوری

دین و فرهنگ رضوی

مشهد

چندرسانه‌ای

شهربانو

افغانستان

عکس

کودک

صفحات داخلی

مؤسسه فرهنگی‌تحقیقاتی «صدف عفاف» سومین دوره ثبت‌نام کلاس‌های «مدرسه عالی مادران» ویژه بانوان مشهدی را آغاز کرد.

مهدیه صمدی| شهرآرانیوز، مدیر مؤسسه فرهنگی‌تحقیقاتی «صدف عفاف» در گفتگو با شهرآرانیوز گفت: این مؤسسه براساس رسالت و مأموریت خود و با الهام از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب اسلامی، دوره‌های گوناگون معرفتی‌مهارتی را برای دختران و بانوان ایران به ویژه در مشهد مقدس، طراحی و اجرا می‌کند.

جمیله وافی افزود: دوره «مدرسه عالی مادران» نیز یکی از این دوره‌های آموزشی است که امسال سومین دوره خود را آغاز کرده است. 

وافی با اشاره به روند برگزاری کلاس‌های مدرسه عالی مادران، توضیح داد: سرفصل‌های این دوره یک‌ساله با توجه به کلیدواژه «الگوی سوم زن مسلمان» و برپایه پژوهش انجام شده و استخراج شاخص‌های زن تراز اسلام و انقلاب اسلامی، در سه بعد فردی، خانوادگی و اجتماعی تنظیم شده است.

وی عنوان کرد: حفظ کیان خانواده برای ما مهم است و با توجه به شرایط زمانی مادران برای بودن در جمع خانواده، دوره «مدرسه عالی مادران» به مدت سه ترم، روز‌های شنبه و دوشنبه، بعدازظهر‌ها برگزار می‌شود.

وافی در خصوص آموزش‌های ارائه‌شده به بانوان داوطلب اظهار کرد: ارائه مجموعه‌ای از مهارت‌ها و دانش‌های موردنیاز یک مادر در قالب یک بسته منسجم و متنوع در کنار استفاده از قالب‌های متنوع برای انتقال محتوا مانند کارگاه آموزشی، مسابقه و اردو در نظر گرفته شده است.

وی اضافه کرد: جهت سهولت آموزش و اطمینان خاطر مادران، امکان نگهداری فرزندان خردسال دانش‌پژوهان در فضای نزدیک به کلاس توسط مربی وجود دارد.

ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.